nimitz Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Har en 525ia 01 mod som har begynt å lugge litt av og til på jamt drag. Ser på turtelleren at den vandrer noe ved kjøring med cruisekontrollen inne. Kan også merke at det rykker i bilen ved kjøring i litt motbakke. Noen som har en formening om hva det kan være?
Olemm Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 har litt samme problemet selv, jeg har en 528 ! merker de "lugger" som du skriver i motbakker AVOGTIL, sjeldent, men det skjer! Håper ikke automat kassa går =(
nimitz Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Automaten var også en ting jeg selv tenkte på. Men da jeg luftet den teorien på BMW verksted, tvilte de sterkt at det var den. Da burde den slure ved pådrag, og det gjør den ikke. De foreslo en feilsøk. Men vil forhøre meg her på forumet først.
geian1 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Har samme probmlem på min 2002 X5 3.0D. Jagger litt i motbakke. Tenke å flushe girkassa, det hjalp ihvertfall på en e-klasse jeg har.
Pittball Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har en 525ia 01 mod som har begynt å lugge litt av og til på jamt drag. Ser på turtelleren at den vandrer noe ved kjøring med cruisekontrollen inne. Kan også merke at det rykker i bilen ved kjøring i litt motbakke. Noen som har en formening om hva det kan være? Dette var første symptomet jeg fikk når veivsensoren min begynte å bli dårlig. (e39 520 aut.)
Random Hero Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Har en 525ia 01 mod som har begynt å lugge litt av og til på jamt drag. Ser på turtelleren at den vandrer noe ved kjøring med cruisekontrollen inne. Kan også merke at det rykker i bilen ved kjøring i litt motbakke. Noen som har en formening om hva det kan være? Dette var første symptomet jeg fikk når veivsensoren min begynte å bli dårlig. (e39 520 aut.) Skulle skrive det samme jeg også for det virker som veiv sensoren er gåen. Men ta en diagnose, skader aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå