Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloys :D

Trenger litt deler til E30 prosjektet mitt, skal sette S50B32 i E30 og trenger derfor følgende deler:

- E34 M50 bunnpanne med sil og peilerør - ER I HUS :D

- E30 325i diff med 3.64 utveksling store typen.

- Så trenger jeg vel også E30 324TD mellomaksling for at det skal passe rett på S50'en med den orginale M3 6-trinns kassa ??

- Jeg trenger vel også E30 325IX BKF fra facelift ?

Så om noen har så er det bare å skrike ut :D

Skrevet
Sveis eller om bunnpanna enn den dumme E34 panna. Blir lav å jævlig med den. :shock:

Okei, jeg har bare hørt masse forskjellig :D Men bilen skal kun brukes på bane så høyden er vel ikke så farlig da tro ?

Skrevet
Sveis eller om bunnpanna enn den dumme E34 panna. Blir lav å jævlig med den. :shock:

Okei, jeg har bare hørt masse forskjellig :D Men bilen skal kun brukes på bane så høyden er vel ikke så farlig da tro ?

Jo, nesten værre. Kjipt når bunnbanna blir det laveste på bilen, og spes foran der. En tur på kurvsen og hullet er der fort.

Om du setter motoren på høye motor puter, er det jo greit, men det er jo ikke der motoren står best. :shock:

Skrevet

Jo, nesten værre. Kjipt når bunnbanna blir det laveste på bilen, og spes foran der. En tur på kurvsen og hullet er der fort.

Om du setter motoren på høye motor puter, er det jo greit, men det er jo ikke der motoren står best. :shock:

Ok, får se hva jeg gjør :)

Skrevet
Dobbeltsjekk opplysningene dine vedr. mellomaksel fra 324TD. Jeg mener å huske at den er for lang for 6-trinns kassa. Tror det er P&P mot 5-trinns, men usikker.

Ok, takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...