kimandrb Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 BBS RS finnes i 18, og i 5x120 heter de da BBS RS 285 som er 18x8,5. De finnes også i 18x9,5, da heter de BBS RS 286. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var akkuratt et sett til salgs her på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Var akkuratt et sett til salgs her på bimmers. M3 Yngve har/hadde vell ett sett med 18" RS felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Fikk han solgt de? Damn. De var dyyyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Fikk han solgt de? Damn. De var dyyyre.. Fikk ikke mere en 25 for dem. Men ja, de var org, ikke noe Rutiformert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Ja men er vel en grei pris det? Sitter på en eller annen m bil de nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Synes det var billig jeg. Hadde jeg hatt e36 og ikke e30 skulle jeg kjøpt felgene med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Sitter på en eller annen m bil de nå da eller? De kommer på en E46 M3 Synes 18" RS er helt rått jeg, iallefall så lenge man har det store senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå