BMWe36320iM-tec Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 kjøpte meg en engelsk 325 motor fra 94 med en silver label hjerne som tydeligvis har ews i hjernen.. fant en link der man kunne fjærne ewsn ved å kutte e ledning men fikk fortsatt ingen gnist så da må jo hjernen være kaputt her er linken btw , tror jeg bare blir nødt å bestille meg en hjerne med red label uten ews å håpe det funker http://www.e36-tech.com/forum/diy-ews-d ... -2832.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 mener det finnes en bypass-chip du kan kjøpe for og fjerne problemet.. er kansje bl.a. billigere enn å kjøpe en helt ny hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 mener det finnes en bypass-chip du kan kjøpe for og fjerne problemet.. er kansje bl.a. billigere enn å kjøpe en helt ny hjerne så du mener at å klippe den ledninga er bare for å sette chip på og sletter ikke selve sperra i hjernen ?? så da kan jeg bestille en slik .. http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-325-i-i ... 500wt_1202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har alldri hørt noe om og klippe noen ledning, så skal ikke uttale meg om det.. men viss du kjøper en slik chip så kan det godt hende at du må koble til den ledningen du har klippet igjenn for å få det til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Har alldri hørt noe om og klippe noen ledning, så skal ikke uttale meg om det.. men viss du kjøper en slik chip så kan det godt hende at du må koble til den ledningen du har klippet igjenn for å få det til å fungere. han som selger chippen sir også at det kan hende man må klippe den for å ikke få start vansker, står nederst på auksjonen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 ah, ja best å bare prøve det først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 ah, ja best å bare prøve det først da da bestilte jeg chip, håper det fungerer nåh , lei av å ikke få start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36320iM-tec Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 ah, ja best å bare prøve det først da da bestilte jeg chip, håper det fungerer nåh , lei av å ikke få start Funka med Chippen endelig på veien me biln igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Najs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå