bragealfstad Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei da er det tid for å selge! Bilen står nå på nylakkering nå grunnet hærverk med nøkkel, så bilen blir helomlakkert (svart) av bilspesialisten. Bilen er også nylig eu-godkjent så neste godkjenning er 30.09.2013. info om bilen: Bilen er teknisk veldig bra, bilen er godkjent med senkesett hos biltilsynet (står i vognkort) Det står på bilen den dag i dag 18" Toora felger med 225.40.18 M- tech fanger foran ( har resterende orginal m3 sideskjørt , ny M-tech Bakfanger Ulakkert) Short shift ( skifta med foringer på giroverføring) Flipp på bagasjerom. M3 baklykter Xenon i alle lys. M3 lister rundt bilen. M3 innstigningslister. Delskinn interiør (sport) Midt armlen foran Rullegardin på hattehylle Største kjørekomp. orginal lyker foran å bak medfølger Følger og med ett senkesett til (ikkje coilovers) type KW med TUV godkjenning. ellers så er det satt på effektanlegg på bakre del av eksos anlegg. Bilen er gått 260.000 men dette er ikkje å merke på bilen. Har vært tatt godt vare på. Veldig go å fin bil å kjøre. Jeg har skiftet olje på bilen 2 ganger siden jeg fikk den i august. Bilder av bilen kommer etter bilen er kommet fra lakkering. men her er noen gammle bilder PRIS: GI BUD Er nokk sikkert noe jeg har glemt. ta kontakt for info. tlf: 91641033 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragealfstad Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 bilder av interiør kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hvor står bilen? Hvilken prisklasse tenkte du deg ca? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragealfstad Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Bilen ståri bergen. Jeg er åpen for bud men under 75 går den nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellebøen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Kan du vere interessert i eit bytte + mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragealfstad Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 det kan være av int. men komer ann jo selvfølgelig ann på bil å mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30turbodiesel Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Intresert i å bytte i enn e30 touring 324td ? 95% strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå