e34oze Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Etter mye om og men, og lysten på ny bil siger sakte men sikkert innpå meg, så har jeg bestemt meg for og selge gliset mitt. Bilen ble kjøpt i sommer,og hadde ikke vert i bruk på 2 år før det. Jeg fikset bilen opp,og Eu godkjendte den nå før 2 måner siden. Motoren gjekk til helvette før 4-5uker siden,og har stått uten motor siden, og jeg har innsett at jeg ikke har tid eller rom for og bytte den! Det står M-tech felger på bilen,med helt nye sommerdekk til en verdi av 4000kr. M5 vinge M5 interiør M5 bremser fremme M5 fjører rundt om hele Justerbare Spax dempere bake M5 forstilling M5 front M5 lykter bak Ny hattehylle som ser meget bra ut Koblet opp automatiske grøftlys Bilen er Grå metallic. Bilder kommer etterpå når jeg får tatt dem. Bilen selges hel eller i deler,og bud mottas! Ikke gidd og kom med skambud,da beholder jeg heller bilen selv. Mvh Robert - 93042239 (helst sms)
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Som sakt før,jeg har igrunnen ikke peiling hva den er verdt. Men er mye bra deler! Noe under 15tusen blir mest sannsyneli ikke vurdert engag
///MPower Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 hvordan er det med rust på denne?? kanaler osv...
spruddel Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Hvor holder du til? Tilstanden på interiøret?
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Møre og romsdag,rett utenfor ålesund. De ser meget bra ut,fremsetene er litt slitt på de vanslige stedene,men ikke noe rifter eller hull. Kan ta bilde av det imorgen
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Rust er den veldig bra for. Er en flekk under vingen på bagasjeromsluken. Utenom det,så ser de veldig bra ut. Kanaler er rustfrie
e34oze Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Skeiv topp og rett og slett gåen blokk.. Motoren er demontert og lagt på hylla
e34oze Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Bud, er litt slitt.. men ingen rifter eller noe slikt. ser meget bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå