Tuborgs Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har seg slik at jeg sikler etter ny bil og da må min e30 325ix coupe selges, men i den siste tiden har jeg vært svært uheldig! Da jeg kjøpte bilen for ca 6måneder siden var bilen fin og det meste fungerte slik det skulle, etter noe tid syntest jeg at det var utrolig mye dogg i vinduene, jeg stippet bilen og fant en vannlekasje, pusset ned hele dørken på begge sider, grunnet og lakerte opp igjen, dog teppe tror jeg bare er og kaste. siden jeg bruker bilen dagelig har prosessene tatt litt tid og med det fant jeg ut at der var flere små lekasje med vann som kom inn her og der pakninger var dårlige. For 3 uker siden lot jeg vipperuten min stå open og vinden den natten blåste av hele ruta, ikke nok med det men for 2 uker siden gikk slavesylinderet i stykker, dette har jeg fikset med sveising men vet ikke helt om jeg bare skal bytte hele saken, den fungerer helt uten lekasjer og har blitt litt letter på clutchen faktisk. Ellers er bilen fin i lakken ( trenger polering ) men alt i alt en meget pen bil med litt småfeil som akuratt har rundet 180! bilen har relativt ny lakk og var pusset i 2006 om jeg ikke husker feil av en kar her inne på bimmers, er så og si helt fri for rust. mitt lille spørsmål er egentlig at jeg tenkte og legge ut bilen for 20.000, tror dere den er vært det? om jeg fikser alt sammen, hva tror dere da den vil bli vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 kommer, sliter med og få lastet opp bilder da de er for store Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 da fikk jeg opp 2 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Joda, det var jo en fin "eng" det der. Fra spøk til alvor, bilen såg jo ok ut men bildene fortalte ikke noe liksom.. Kort fortalt; 2D e30 er populære biler og derfor "dyre". Legg den ut på finn og her og på bmwccn så får du en pekepinn på hva folk gir. 20000 bør du få om det ikke er ihjelrustet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har du regnet på hvor mye det vil koste og fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Tipper du kan få 30-35 og 70 ferdig fiksa. Mao fiks it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 ja sorry dårlige bilder og fikse bilen koster vel rundt 2000 vil jeg tro, kan ikke være mye mere en det, kansje 3000, rust finnest nesten ikke på den, og det som er der tar jeg nå, bilen ble jo opusset av 2 stykker her på forumet som ser ut til og ha gjort en god jobb! takker for svar, har da en pekepin, tror kansje jeg skal fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå