Coretrax Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Hei jeg har kjøpt denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24949744 og trenger hjelp med det å montere den i Bilen min. Har prøvd alt ink å fjerne den FLipp listen over spilleren Orginal Buisniss cd, noen som har satt inn denne som kan gi litt asisst ?
Stonescream Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 bruker du den fantastiske søkefunksjonen finner du mange poster på hvordan du fjerner originalspilleren i en E39
Coretrax Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Fikk Han som Eier Firmaet jeg kjøpte Spillern av til å sende Bilder med "Guide" lettvint, men viser seg at det er Tungvint så blir til at jeg venter til 16 nov hvor jeg skal få bmw til å Stramme Handbrekk vaier, fikse vaier til Skyve Fram / bak funskjon på setet Pasasjer og Montere spiller å reparere div ting som kan ha "knekt/ Falt" av under Prøve montering....
Stonescream Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Å få ledningene ut ett sted for å koble til, kan være litt vrient, men tar du ledningene opp til venstre og ut der ( når du sitter i førersetet) går det nok greit. Løsner du litt på deksel osv der går det også lettere. Jeg hadde gjennom en skikkelig kabelsalat når jeg kobla en forsterker med haugen av kabler det førte med seg. ( en pnp555 fra blaupunkt)
Coretrax Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 hehe. problemet er ikke ledningene for jeg har lagt Phono og Ipod/iphone ledning ned sjåfør siden siden der var det "renne" til å legge ledningene i og hvis jeg Borrer et lite hull inn til hanske rommet så kan jeg legge Gps ledningen der, men Problemet er at den brakketten / ramma som org spiller satt i var for Høyt opp så den må byttes og montere ny litt lavere sånn at den nye spilleren får plass...
hNorstroem Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Har samme spiller, kutta ut orginal ramma med baufil å smatt spilleren rett inn uten problemer. Den sitter godt på plass uten noen ramme da spilleren går rett inn i hullet uten orginal ramma
oddgi Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 orginalramma skal ut,istedenfor skruer du fast di to vinklene som ligger i pakka i øverste hullene på hver side.Det er en lippe på hver side som skal ut på spilleren så er det hål til å skrue fast spilleren fast til di to vinklene som fulgte med.
username Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Fikk Han som Eier Firmaet jeg kjøpte Spillern av til å sende Bilder med "Guide" lettvint, men viser seg at det er Tungvint så blir til at jeg venter til 16 nov hvor jeg skal få bmw til å Stramme Handbrekk vaier, fikse vaier til Skyve Fram / bak funskjon på setet Pasasjer og Montere spiller å reparere div ting som kan ha "knekt/ Falt" av under Prøve montering.... Greit at BMW er tysk, men du trenger ikke skrive som en
Coretrax Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Men er det noen som har montert http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24949744 denne ( altså bygd om Ramma til Spilleren i en e39 i nærheten av Hamar/ Hedmark som Har lyst å Hjelpe meg, kan betale litt for Brydderiet fordi jeg er helt på Tryne når det gjelder å mekke....
hkallestad Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Dere som har denne spilleren, er dere fornøyd? Funker alt bra, bluetooth, ratt kontroll osv? Vurderer en selv, men da direkte kjøp fra Kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå