tveitenperformance Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 har seg slik at jeg kjøpte ein bmw e36 318is der panserwaieren var ødlagt å tatt bort så umlig å vite åssen den skal gå noen som har noen gode tips eller gjort dette før så hadde jeg blitt utrolig taknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 du bør kjøpe deg en haynesbok! Der står det sikkert noe lurt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 du bør kjøpe deg en haynesbok!+1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Den skal gå inne i ramma, under sideskjerm venstre / høyre side! Er flere muligheter, men passer liksom på kun en måte, til slutt Prøv, så skjønner du det, etter litt knoting Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 jeg skal muligens bytte min i morgen, kan kanskje ta et bilde å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Byttet min i dag. Her har du no bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveitenperformance Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 waieren er nå byttet så må bare takke for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå