Marjooozz Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 høres bra ut, men hus å vær nøye med å rengjøre den!
piter Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 oppdatert litt hva jeg ønsker å kjøpe:)
bmw-E30 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 jepp bruker den på skolen faktisk. Er det denne du bruke? http://biltema.no/no/Verktoy/Trykkluft/Verktoy/Lakksproyte-Proff-15454/
JulianS Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Den er helt knall den, har lakkert to biler med den sjøl (er ikke lakkerer) og en polsk lakkerer bruker sprøyta mi til primer, han klager ikke
///MoePower Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Den "proffsprøyta" biltema selger minner veldig om sprøytene vi brukte til grunning/slipefyllere og slikt der jeg jobbet som lakkerer.. hehe.. I mine øyne er den ikke top of the line akkurat, men den funker nok fint til hjemmemekkeren. Angående rengjøring, så gjelder det alle sprøyter.. Rengjøring etter bruk er alfa omega!
piter Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 blir nok å prøve en sånn en og heller kjøpe bedre seinere. om ingen har noe å selge at meg da:)
piter Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 går det ann og bruke e36 nav på e30 understell så man får 5 bolter?
///Johnsen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 går det ann og bruke e36 nav på e30 understell så man får 5 bolter? kan bruke e30 m3 nav, de er 5 bolt. Men er jo mye dyrere da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå