janfc Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hei,har noen i min fam.som sliter litt med bilen,den kan plutslig begynne å blinke med alle 4 blinklysa,kan være fin i ei uke..så står den stille uten å bli brukt,og brått begynner blinklysa..kan det være??nytter ikke å få stoppa de uten å koble fra batteriet,Er det noe releer eller noe anna som er svakhet?noen ideer?Kanskje en "demonutdriver",få åndene til å fare??:-)Uansett trenger noen innputt Mvh Jan
jojr Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 er det alarm på bilen? eventuelt om det er den som setter igang blinklysene
bjalle Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Sjekk nødblink bryteren ved askebegret,mulig den er gåen eller har halvveis hengt seg opp.
RaymondJ Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Sikker på at den ikke har alarm? Kansje den har alarm, men "sirenen" er koblet vekk? Det hadde forklart mye, ikke uvanlig at alarmer begynner å varsle i hytt og gevær når bilen begynner å dra på årene. Usikker på enkleste måten å se om den har alarm, men har du den saken med "luftehull" midt i atket, er det hvertfall alarm.
janfc Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Hei igjen,takker for svar,etter jeg var sikker på at det ikke var alarm viser det seg nå at jeg tok feil Har ikke funnet ut av det enda,fikk også greie på at den blinka i hytt å pine,ene gangen kunne det være til ei side,neste gang til andre siden,så kunne alle 4 blinklysa holde på..skal se på det senere,kom gjerne med flere innspill
paronnen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 halloen!!! tror nok også at nødblink bryteren i konsollen "tenker selv"...lugg den ut å prøv en NY!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå