cHronilogy Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 ikke en gang hvis man løsner litt paa motorgirfester og løfter littegrann? ;P vil helst KUN skru bunnpanne + lager , begynner aa bli kaldt! : )
cHronilogy Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 bumper denne, jeg nekter lavt turtall i vinter oO !!!
stokke Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Hehe, er nokk et helvette og få til uten og ta ut motoren
ole_m7 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Skal du bare BYTTE et lager? Om det har begynt å lage lyd må vel veiva tittes på også? altså ut med den, da MÅ du ha ut motor.
Azeton Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Det gåe uten og løfte motor. Men du må få servo pumpe bort og skru av oljepickup så dra ut bunnpanna.
cHronilogy Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Takker saa meget for tekniske innspill skal bytte alle lager og helst kun dèt, er ingen ulyd under rolig kjøring kun paa morran da ingen olje samt etter en 10-15 min stopp med varm olje og seff litt skrangel ved 2.5-3k rpm 2. gir, forhaapentlig vis skiftet før større overhaling trengs : ) , skal opp me bilen , ned med servo.p. og bunnpanne deretter ødelegge fingre litt samt faa skiftet de lager ^^ , kom med erfaring og uventede problem heheh og takk igjen til dette utmerkede forum!
bcrazy Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 De tar sannsynligvis lenger tid å bytte lager mens motor er i bilen, enn å ta motor ut bytte lager og sette motor inn igjen. Du må måle veiva, liten vits å bare bytte lagere om veiva må slipes. Og det det er vel rådelagrene du tenker å bytte? Rammelager kan du hvertfall glemme å bytte med motor i bilen.
ole_m7 Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Men veivlagrene er vel mest sannsynlig hele også.. veldig skjeldent jeg har sett slitasje/skader på de, selv om motor har hatt rådebank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå