carlhaakon Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Ja kanskje jeg skal ta turen heh har noe Autosol faktisk når jeg tenker meg om det funker, greit og ta på det når du ser kanten starter og bli mer matt, da får du den blanke kanten med en gang
ZhilleN Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Noen pics : Kommer flere bilder senere i dag
ZhilleN Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Et bilde som jeg har redigert litt på
handsome Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Andre speil ville hvert prikken over ien Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Håvard P Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Rått det siste bildet Er vell ikke m tech sideskjørt som står påbilen vell?
ZhilleN Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Andre speil ville hvert prikken over ien Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 De forblir, skal lakkeres svarte
ZhilleN Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Rått det siste bildet Er vell ikke m tech sideskjørt som står påbilen vell? Takk Nei, er rieger, har nylakkerte liggende som kommer på snart, må skaffe de koppene til jekkfeste først
Håvard P Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Rått det siste bildet Er vell ikke m tech sideskjørt som står påbilen vell? Takk Nei, er rieger, har nylakkerte liggende som kommer på snart, må skaffe de koppene til jekkfeste først Da blir det bra vetttu !! Nesten så eg savner e36en
ZhilleN Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Rått det siste bildet Er vell ikke m tech sideskjørt som står påbilen vell? Takk Nei, er rieger, har nylakkerte liggende som kommer på snart, må skaffe de koppene til jekkfeste først Da blir det bra vetttu !! Nesten så eg savner e36en Har du solgt den?
ZhilleN Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Kan jo nevne at jeg har polert alle felga opp igjen, fått svarte lister svarte og ikke gråe I dag blir det prøving av Snowboardtakstativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå