ZhilleN Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 To striper med dobbelside teip fra 3M, sitter som støpt!
Hakonpett Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Åja, men da trur at eg kanskje bestiller meg en sånn ei Kjøpte du på ebay? har sedd de svin billig der
carlhaakon Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Litt ned i fronten så er denne helt rett! 1+ jeg har foresten panser BH om du vil kjøpe
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Litt ned i fronten så er denne helt rett! Den skal ned foran ja
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Litt ned i fronten så er denne helt rett! 1+ jeg har foresten panser BH om du vil kjøpe Hvor mye?
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 I like xD Bra du liker det Blir enda bedre når den for smaka asfalt
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Kan jo komme med en liten Update Har kjøpt meg nye Depo frontlamper med angeleyes da de gamle begynner og takke for seg med ødelagte fester her og der litt artig og prøve noe nytt også alle har jo org. lamper Også skal jeg kjøpe panserbh av Carlhaakon her på forumet, takker han veldig for god pris Også blir blinkers bestilt, litt usikker enda på om det blir orange eller org. sota... Bilen blir slept ned et par hakk foran til helga igjen Og uka etter blir det muligens pulverlakkering av de RC hjula jeg har, men mangler nye bolter og muttere... Avtale er gjort med lakkerer, skal innom han til uka for og diskutere pris på svart tak og bakskjermer
hypah Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 De er overraskende billige. Kompis som blåser eller firma? Har 4 felger og komplett understell som må blåses Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Jokkke Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Noen som forresten vet hvor jeg for kjøpt de koppene på m3 sideskjørta løst? GS selger vel disse?
ZhilleN Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Firma, ja dem er billige! Bare og ta en telefon det veldig hyggelig kar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå