Gå til innhold

Min nye M3 EVO 1998 modell. Masse nye bilder.

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo nevne i samme slengen at km standen på denne er kun 89000 :D

Står vel 89000km, men vist du tror en 320i 1992 mod som bilen er! Har godt bare 89000km tror jeg du bommer litt...

Men for all del en pen bil.

Blir enda bedre vist du har org lykter.

Det eneste som har rullet lengre enn 89000 km. er selve chassiset, alt annet er hentet fra en original 98 M3 :) så jeg er mer en fornøyd. Orginale lykter er bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Så i manualen at det var forskjellig på fører og passasjerside ja! Litt dumt at det første jeg gjorde var å rive av lappen da! Men ser nummeret på de er forskjellig, så står sikkert noe om det i manualen ja.

Passasjer belter har et feste i bakkant som skal skrues sammen med orginalfestet under sitteputa :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel 89000km, men vist du tror en 320i 1992 mod som bilen er! Har godt bare 89000km tror jeg du bommer litt...

Gidd sånne kommentarer. Hvor mye er igjen av 320i'en da, som ikke har gjennomgått skikkelig overhaling. For meg blir det iallefall ikke feil å oppgi donorbil sin kmstand, om du er uenig, ta det opp i en generell tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidd sånne kommentarer. Hvor mye er igjen av 320i'en da, som ikke har gjennomgått skikkelig overhaling. For meg blir det iallefall ikke feil å oppgi donorbil sin kmstand, om du er uenig, ta det opp i en generell tråd.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og gjennomført bil. SS kan sine saker og det har de bevist gang på gang. Dog anbefaler jeg ikke å besudle Evo arven til BMW. Angående snakk om km, så er nok mye av grunnen til at folk ikke kjøper km-stand til donorbilen at en bil er og blir det den var nok den kom ut fra fabrikken første gang. Graver man dypt nok så finner man fortiden til alt. Likevel så synes jeg at fargen, felgene og bakluken var utrolig gjennomført og lakkerte lister passet veldig godt på denne. Må være fryd for en som liker å polere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og gjennomført bil. SS kan sine saker og det har de bevist gang på gang. Dog anbefaler jeg ikke å besudle Evo arven til BMW. Angående snakk om km, så er nok mye av grunnen til at folk ikke kjøper km-stand til donorbilen at en bil er og blir det den var nok den kom ut fra fabrikken første gang. Graver man dypt nok så finner man fortiden til alt. Likevel så synes jeg at fargen, felgene og bakluken var utrolig gjennomført og lakkerte lister passet veldig godt på denne. Må være fryd for en som liker å polere :-)

Takk for det "BMWentusiasten" :wink: Angående at folk ikke "kjøper" km-standen bryr ikke jeg meg så veldig mye om. Jeg er av den formening om at når en bil er strippet helt ned til bare chassis står igjen for så å bygges opp igjen med alt fra en donor bil og alt av foringer og slitedeler er byttet ut så er det donor bilens km-stand som gjelder. Det ferdige resultatet framstår i bedre stand en donorbilen. Dette er en meget påkostet E36, ser at forrige eier har passet på denne som gull med alt av servicer, understellsbehandling, pharmashine osv. Som tidligere nevnt her i tråden så ble det ikke spart på noe når denne ble bygget av Tarjei på SS Performance :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Flere bilder er lagt ut nå på side 1. Nyrer er byttet til orginale og orginale baklamper kommer på i helgen. Vurderer å sette på sort diffuser og framleppe også? Den fikk bra oppmerksomhet på "hestekrefter" utstillingen i Skien sist helg også (de to siste bildene) :-) Takk for alle positive kommentarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...