lawnmowerpower Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Skulle skifte blinklyspærer i baklyktene mine i går, ifra 2stk 21w klare pærer til 2stk 21w oransje. Skiftet begge pærene, satt de inn, koblet til strøm til lyktene, gikk inn i bilen å blinka til venstre først, det funket fint, så blinket jeg til høyre, å da gikk sikringen. satt i ny 15 amper sikring og satt tilbake de 2 gamle klare pærene, blinket pånytt til høyre, sikringen gikk igjen Kan jo nesten ikke kjøre med bilen med dette problemet. Håper noen smartinger her kan hjelpe meg. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål. Vennligst les forumregler/retningslinjer før posting.
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Funnet ut hva slags sikring som skal sitte der?
lawnmowerpower Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Funnet ut hva slags sikring som skal sitte der? Joda, som jeg skrev så satt jeg inn en ny 15 amper sikring. Har nå kjøpt meg 2 stk rimelige blinklysrelé ifra Ebay, håper det fikser problemet
kimmen12 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Sikker på at du ikke har dratt i noen ledninger og skadet kablene? Ville gått over og sett på kablene at de ikke ligger til jord eller lignende..
lawnmowerpower Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Hmmm, det kan jo være en ide, skal se på dette i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå