evovrs Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Finnes det en radiator på bilen? det gjorde, men den er solgt,,, selge karosseriet ? Du kan kjøpe deler av et karosseri, men ikke hele, det bruker jeg selv,,, men har et tysk du kan kjøpe deler av,,,
mskrinde Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Skulle hatt den luka som sitter under oljepluggen. Den lille i plata som sitter i den store plata. Og et sånt plastdeksel høyre side foran under frontfangeren, under tåkelyset. Og blinklysspaken.
evovrs Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Skulle hatt den luka som sitter under oljepluggen. Den lille i plata som sitter i den store plata. Og et sånt plastdeksel høyre side foran under frontfangeren, under tåkelyset. Og blinklysspaken. usikker på om jeg har flere blinklysbrytere nå ,em har en til om noen uker... plastdekslet bak tåkelys har jeg, det er helt nytt, 200 kr. har også deksel i plata under motor..100 blinklysbryter 300.- skal det sendes som oppkrav kommer frakt på 255 kr, hvis du forskuddsbetaler kommer det på ca 100.-
evovrs Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 har du fortsatt frontfangeren? Frontfanger i M er solgt desverre, men har en original 2000 mod sølv, og en 2004 facelift i lys grå
vegardk Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 har orginalen selv også, men har lyst på en ny mtech2 fanger, da min rieger fanger hadde to uheldige møter med grøfta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå