Lex-Talionis Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Oki:) men jeg så ikke returen på catch tanken jeg? Den på toppen av catch tanken kommer fra org tanken og pumpa i tanken. Og de 2 nede går ut til 044 pumpene dine og videre til motoren? Kanskje ikke alt jeg ser på bildene da?
T. Thøgersen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Så hvis jeg skjønner deg riktig så kan jeg ha den andre pumpa i backup på bryter så den kan smelles på under bremsing hvis den ene ikke leverer nok? F.eks. Eller aktivere den når det er bånn-gass-tid, generelt.
brunsame Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Mulig der ikkje ligger bilder når det er heilt ferdig.. Men retur fra motoren går inn i topp for å ikkje få noe motstand, fra orginal tank er den øverste av di 2 fremme.. Retur til orginal tank er den rett nedom.. Og di 2 nederste er til pumpene:)
|Ole| Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Returen fra rail må du iallefall ha inn igjen på catchtanken, også retur fra catchtank til originaltank... Eg ville bytta original pumpa ut med ei kraftigere pumpe, den originale pumpa mi sleit med å holde tanken full...
Lex-Talionis Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 ok.. Jeg får se om jeg tilpasser så ene 044 pumpa sitter i org armaturet i tanken
Silverboy Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hvordan modell har du? I utgangspunktet bør du kunne en deutswerks pumpe i tanken og ferdig med det, på bensin ihvertfall. Hvis du har facelift tank og catch ka du få du ett lite problem med returen til org tanken, for å få bensin fra venstre til høyre halvdel.
Lex-Talionis Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Hvordan modell har du? I utgangspunktet bør du kunne en deutswerks pumpe i tanken og ferdig med det, på bensin ihvertfall. Hvis du har facelift tank og catch ka du få du ett lite problem med returen til org tanken, for å få bensin fra venstre til høyre halvdel. Bilen er 86 model. Men har plukka alt fra en facelift model.. Så da har jeg facelift tanken :/ hva mener du jeg bør gjøre da?
Lex-Talionis Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 men om jeg klarer å få 044 pumpa til å passe i tankarmaturet så er det vel ikke noe problem? Jeg må vel ikke ha catch tank da?
Silverboy Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Nei må ikke ha det hvis du får den ned. Deuts pumpa går fint ned og leverer vel minst like mye om jeg ikke tar feil. Problemet med facelift tanken er at retur går inn på venstre side og "drar med seg" bensin over til høyre side. Med to 044 pumper kan dette bli for liten retur og gi for høyt bensintrykk. Jeg har retur til høyre side men da kommer ikke bensinen fra venstre til høyre side, så laget en løsning ala preface men det er langt fra optimalt, er nok en bra bit igjen som ikke flytter seg. Gode tips er jeg også åpen for
Lex-Talionis Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Oki. Skjønner:) best å gå for fuelcell kanskje da? Men får man mekka til tankmåler i fuelcellen da?
T. Thøgersen Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Det finnes fuelcells med måler, mener hvertfall å ha sett det på www.summitracing.com. Som Silverboy sier, skal du ha 2x 044 kan original retur bli litt snau.
Lex-Talionis Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Oki.. Hmm. Blir vanskelig dette da :/ noen som vet hva jeg må gjøre med returen min konkret for å få dette til å funke optimalt? Ellers får jeg bare gå for fuelcell:)
Lex-Talionis Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Men hvis jeg bruker ei pumpe så vil det holde til 600 hk? Og da vil det funke med vanlig retur?
|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Vist du bruker måten min så slipper du å tenke på dei 2 pumpene, EINASTE problemet eg har hatt er att original pumpa leverer for lite men dette er nokk fordi den er gammal og sliten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå