|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Men har du facelift tank da Ole? Jeppers...
Silverboy Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hvor kjører du returen fra Catchtanken da?
|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hvor kjører du returen fra Catchtanken da? I original returen
Silverboy Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hmm, kanskje jeg skulle få tak i en tank med orginalretur og prøve det jeg og.. Bare litt bekymret for at matepumpa gir såpass mye at det blir trangt i returen der også, men bør vel gå bra.
|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Poenget er jo att catchtanken skal vere full konstant da men ser poenget ditt
Lex-Talionis Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Takker for alle tips her Nå er fuelcell bestilt så da blir det 2 pumper ut fra den
|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Må uansett ha catchtank så ville hatt ei matepumpe til den også 2 fram ifra den
Lex-Talionis Skrevet November 20, 2011 Forfatter Skrevet November 20, 2011 Må uansett ha catchtank så ville hatt ei matepumpe til den også 2 fram ifra den Må jeg uansett ha catch tank? Har da sett mange som kjører kun fuelcell uten catch tank? Eller har jeg blingsa totalt?
|Ole| Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 For sikkerhets skyld, bensin skvulper i fuelcell også... Mange bruker fuelcell skum men eg høyre att skummet har ein tendens for også smuldre opp...
Lex-Talionis Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Oki, men det skummet som er nå smuldrer vel ikke opp? Får jo skum som tåler etanol også men nå har jeg det iallfall i bakhodet;)
T. Thøgersen Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Du bør absolutt ha filter føre pumpe (-ene), jeg tipper at du finner mye grums i dem etter kort tid med skumfylt fuelcell. Pleier å bli mye bøss når skum bitene blir trykka nedi, har sett det på stort sett alle fuelcells jeg har vært borti. Hvis utløpene fra fuelcellen ligger noenlunde på bunnivå hadde jeg ikke gidda å hatt en catchtank, da kan du like så godt droppe hele fuelcellen og kjøre originaltanken med catchtank på utsida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå