Pedi Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Ble med ett litt usikker... Er det lovlig å montere eksosbandasje og slik "bleie" på eksosdelen på turboen? Jeg har kjøpt både bleie og bandasje til E28en min, men lurer på om jeg må vente til jeg har vært på biltilsynet før jeg monterer bleie og bandasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 bandasje er lov, men usikker på om den bleia er lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Ser absolutt ingen grunn til at det ikke skulle være lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Det går nok fint Eg skal hvertfall inn med det på, de setter nok mer pris på at det er tatt hensyn til strålevarme, enn at det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Hmmm.... kanskje jeg skal ta sjangsen på det da? Og montere begge deler før visning... Jeg var litt redd for at de skulle se på det som en brannfelle eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Mest av alt, hvor mange BT kontrollører vet hva eksostape er? Bare si det er orginalt ekstrautstyr, og at det er lyddempende. De kjøper det, det gjorde de da jeg var inne (riktignok uten turbo). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hadde ikke lurt på det engang, kjør på. Tid skal du inn å vise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Tid skal du inn å vise? Til våren satser jeg på... Er jo "litt" som står igjen ennå... Håper på litt produktivitet nå i desember, i kamp med juleshopping og annet faenskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Har vært stoppet i teknisk med eksosbandasje på E30`n (spør meg ikke hvorfor det er der, men har ikke orket og tatt det av), men kontrollørene hos Statens Vegvesen kommenterte ikke det til meg i alle fall. Heller ikke på PKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Jeg godkjente min med begge deler, ingen problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Jeg godkjente min med begge deler, ingen problem det. Glimrende! Da er det gode greier, da blir alt montert med en eneste gang - som jeg ønsket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå