Hjelen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har ikke ett bilde av en sølvgrå E39 med dette montert?
Evenol Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Har ikke ett bilde av en sølvgrå E39 med dette montert? Jeg prøvde å google det, men fant ikke noe. Den E39'en jeg hadde (som denne filmen egentlig skulle på) var også sølvgrå, så tror det blir tøft.
Hjelen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Jeg prøvde å google jeg og uten hell Men jeg tror også det kan bli tøft, bare den ikke er for mørk?
Evenol Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Jeg tror det blir akkurat passe. Gunsmoke blir altfor mørkt (etter min smak) ref denne her: http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... ades-6.jpg Derfor kjøpte jeg tint. Tint er dobbelt så lyst som gunsmoke ca.
Hjelen Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Er det lovlig? Dumt å ha på nå hvis jeg må rive det av før EU-kontroll på April
Evenol Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Er det lovlig? Dumt å ha på nå hvis jeg må rive det av før EU-kontroll på April Tror ikke det er lov, litt usikker. Ja, spørs hvem som tar kontrollen. Er ikke alle som tenker på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå