SondreLM Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 ville nok heller fått de glassblåst, sand er mye mer grovkornet. Usikker på om glass klarer å få chromen av... Chrome er trossalt et rimelig hardt metall.
SondreLM Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 går det i heng med lakken? Det går i heng! Skal bli ferdig denne uken, visstnok.. men nå må jeg bytte servopumpe også. Var å hentet en i går, skal byttes ila uken
SondreLM Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Skjer lite her om dagen.. dessverre. Skal få til en update i løpet av uken om det ikke er for mye å gjøre på skolen. Ellers spottet jeg denne på lagunen her om dagen.. Tenkte jeg skulle høre om hvor han har kjøpt spoileren. Var feit
SondreLM Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Skjer lite her om dagen.. dessverre. Skal få til en update i løpet av uken om det ikke er for mye å gjøre på skolen. Ellers spottet jeg denne på lagunen her om dagen.. Tenkte jeg skulle høre om hvor han har kjøpt spoileren. Var feit For de som lurer er det en e30. hehe.
daners Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Det der er jo faktisk en av de råeste E30'ene eg har sett, eller vent litt, nei! Han har virkelig hatt altfor mye plastikk tilgjengelig=p
SondreLM Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Haha, feit den der! Selvsagt på polske skilt da. Men han skal ha creds for at han faktisk gadd
wicky124 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 kjøpe deler? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33060290
SondreLM Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 kjøpe deler?http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33060290 Har sett den, men syns han er i dyreste laget.. Kommer bildeupdate i morgen! Bilen er "ferdig" montert og "ferdig" senket, men en kompis av meg klarte selvsagt å knekke en vippearm for meg. Mer jobb
SondreLM Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 her er da noen bilder! Har siden sist montert sorte hella, coilovers og kastet på noen ac-hjul jeg hadde liggende. Bilen er langt fra ferdig, men dere ser da hvor landet ligger
wicky124 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 har du ingen bilder fra siden? Så man ser profilen på bilen?
SondreLM Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 har du ingen bilder fra siden? Så man ser profilen på bilen? Neeei, ikke enda. Tenkte jeg skulle vente med skikkelig shoot før de ordentlige felgene kommer på, spacere og mer senk foran felgene blir forøvrig levert på sandblåsing på torsdag, og montert fortløpende. Mer enn det skjer nok ikke før sommeren, da jeg er russ nå i mai Der ryker det jo brått litt penger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå