goty Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hei, holder på å sprenge av frustrasjon. Har en e34 med noen veldig slitte vindusviskere, bestemte meg for å bytte dem i sted og kjøpte to nye helt like på biltema, 610mm 24". Uansett, på førersiden av bilen fungerte det fint. Mens på førersiden peker "kroken" VEKK fra ruten, dvs at vindusviskeren ikke passet, gikk inn å kjøpte meg en ny, annen type men ender med at den ikke passer der heller pga kroken peker andre veien. Går inn å kjøper ENDA en jævla visker, så passer faen ikke den heller. Noe jeg mangler? En "extension" eller noe som skal sitte på tuppen`? Er jo helt idiotisk at den ene viskeren har kroken MOT ruta mens den andre er FRA. Noen som vet noe om dette? Blir kjøring med EN visker i morgen da den første gikk i søpla i sted.
Aksel520i Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hehe gjorde akuratt det samme!! men jeg spurte han på biltema etter tredje gangen... han sa "åja du har bmw ja..." sa han. fordi på dei e d bare sånn...;/ d eg gjorde va å ta av gummien på biltemaviskeren og tredde den innpå de gamle boch holderne lykke til
goty Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Ok, har de de til BMW på bilxtra ? Holdt på å klikke, brukt nesten 300 kr på VINDUSVISKERE, skulle heller brukt 300 kr på fyll og fanteri enn den driten der
Azeton Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Bare å handle vindusviskere fra GS.. de selger kun gummi, om ikke mye av mekansimen på viskerbladet er helt slitt og slarkete
Aksel520i Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Ja tror dem har på bilextra men koster rund 6-700 kr... fettedyrt spør du meg... Så jeg hadde barre byttet gummien på de du allerede har fugerer flott men go on
goty Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 koster 530 på GS bildeler, og har alt hevet den gamle. Kan ikke kjøre uten i disse dager, så da blir det vel bilextra. DRITT, 1000 kr rett ut av vinduet, burde bare bytta gummien ja. Mulig jeg sjekke søpla i morgen om den ikke har blitt hevet. (FLAUT!)
Aksel520i Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 hehe offda.. ja jeg ble ganske overrasket når jeg fikk vite hva jeg måtte ut meg for "skikklige" viskere... biltema har jo tilogmed fått best i test i forrige uke tror jeg så...
Margarus Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 hehe kjente meg godt igjen her. på bensin stasjon skulle dem har 800kr for viskeren som passer min e34. jeg kjøpte orginal visker holder på høyre og venstre side hos bavaria. rett runt 500 lappen tror eg det var. og kjøper da løs gummi på rull som en monterer. billigere det en og kjøpe en og en bosch visker
AHellem Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 holdt på å klikke for meg og inntil jeg så denne tråden... men hjelper jo ikke det når nye viskere koster inn i helvette mye............... skjønte akkurat at jeg faktisk aldri byttet viskere på gamle e34'en... vurderer å heller lage ny viskerarm! idiotisk opplegg... og jeg har ikke venstreviskeren. var ikke der når jeg kjøpte den
bear4 Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Flytte bare gummi fra biltemaviskeren over på orginalviskeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå