Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 hAY, det begynte å brenne i e34'n min idag, det har smelta litt av eine kabelen lurte på om dokk kunne fortelle meg om ka den kabelen går til... På høgre sida bak høgtalaren. Inni der er det en slags "rull" med ledninga som deler seg, den eine går opp i astolpen den andre fortsetter langs med golvet. DEn som går opp har eg smelta litt av. trur eg, veit dykk ka den går til? :S
Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Har desverre ikkje bilde, men skal prøve å finne eit )
Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Detr er ikkje min bil. Det er det beste eg kan få til ikveld ) Den svarte streken skal forstille ledningen, og den som peikar oppover er den som er smelta litt av.
username Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Har demontert og satt sammen E34 noen ganger når det kommer til interiør. Det eneste jeg kan huske at gikk inn i kickpanel var ledninger til blinklys, og bunten med ledninger som skal til styringsenheten til automatgirkasse.
Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Forslag til kva eg skal gjere??
kje Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Det går ikke til taklukemotor og evt takbelysning da?
kje Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hvis det er et koplingsstykke kan du koplet av det som går opp (brent) og fått tak i nytt (brukt). Du må da vippe ned taktrekket litt. Evt kan du klippe ut det som er brent og skjøte innpå nytt. Bruk gode skjøtehylser (med krymp, evt lodde og krympestrømpe).
Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Skal sjekke ut imåra meir om kor det kan være til :S men eg har jo ikkje elektrisk takluke. Så kansje lys. Men tippa det blir å Skjøyte , ta vekk det brente
kje Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hender det ligger ledninger klart selv om du ikke har ekstrautstyr som takluke.
Arizonapie Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 ja, ser imåra, skal ta eitbilde å legge inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå