m tech Andreas Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hei Har problemer med varme i bilen. Når jeg skal starte bilen om morningen sitter jeg på tenningen. Og varme kommer ut som vanlig. Når bilen har startet går Klima av automatisk når jeg er ute å kjører går den på og av seg selv. Den lever sitt liv Bmw e36 cab (96 Har prøvd se om jeg kan finne noen problemer
JulianS Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Bytt den... Kan se om jeg får ordnet en brukt...
m tech Andreas Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Ok hva ligger en sånn i pris ?
Dørhåndtaket Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 har du ettermontert xenon noen sted? mitt begynte å fucke (samt computern) etter jeg monterte xenon i grøftlysa ;P
Dørhåndtaket Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 tilfeldig? når alt blinker til og at computeren Kunn kobler/blækker når jeg skrur på xenon?
JulianS Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Og det ble bra igjen med halogenlamper eller ?
Svendis Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Det er et kjent problem på disse at en komponent er dårlig loddet på kretskortet. Dette skjedde på min forrige bil for en del år siden. Fant en DIY på nettet. Komponenten er i nærheten av connectoren i bakkant. Husker ikke helt akkurat hvilken. Loddebolt, tinn og en halvtime er hva som trengs Her er linken til den jeg fulgte: http://www.macadamizer.com/bmwfix.html I mitt tilfelle var loddingen dårlig. Den funker fint den dag i dag 5 år etter.
m tech Andreas Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Trenger ikke den virker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå