sindre_savage Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hei! Har nylig kræsjet bilen og da trenger jeg noen deler, Det jeg trenger er Blinklys venstre side foran, Lykteglass/lykt venstre, Radiator, og venstre baklykt! haster litt med delene så om delene haddeligget på østlandet hadde det vært fint! Ring 93875586 eller send PM.
M3 Yngve Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Jeg har radiator fra automat. Mulig må tette olje kjølinga eller bare la den stå åpen. 1000 kr for hele pakka.
AlXz Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Coupe ? har frontlykter og baklykter + div andre deler.
sindre_savage Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Er sedan, Har fått tak i Radiator, mangler nå panser, og venstre baklykt.
sindre_savage Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Hei! Har nylig kræsjet bilen og da trenger jeg noen deler, Det jeg trenger er venstre baklykt og panser. Ring 93875586 eller send PM. ( radiator, lykter og frontkasset har jeg fått)
Thundercoil Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Jeg har Prefacelift frontlykteglass som trenger en liten polering, høyre siden ble sprekt av en sten, men den trengte du jo ikke. Har også de originale hvite blinklysene, begge sider foran. Så har jeg begge baklykter (de som er rød, med oransje i topp) Har også pæreholdere til dem, og de indre lyktene som er montert på bagasjeluken. Send en pm om du trenger noe. Holder til i Bergen, og trenger kun penger til frakt. Stått på en 2001 sedan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå