ealoken Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 oioioi!! de hvite felga der, selge? Gromt prosjekt mister
thorbis Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Takk folkens Ikke fått gjort noe på bilen pga. sykemelding er jo da man får gjort litt hehe
///Mr.X Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 ealoken: Takk Erik, hehe da må du selge ma-asse deler nei, dem skal jeg ha thorbis: ..å-å? Henta delene:
ealoken Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hva heter de da!! Selger masse deler hver dag jeg
///Mr.X Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Fått dem av Yngve hør med han. Du selger masse deler med masse service, GS Bildeler sin knall ansatt spør du meg
ealoken Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 fått? hmmm.. jo takk for det, er morro med tilbakemeldinger
mropsahl Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Se der er veiva på plass ja Får følge med her så jeg får sett hva det blir til.
rakett Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Takk folkens Ikke fått gjort noe på bilen pga. sykemelding Men kan informere om motor er valgt! Motor for 2012 Edition: Blir å beholde den ny-bygde M50 motoren, men upgradere den noe mer. Henter f.eks. 2,8l veiv og Pauter Råder ikveld Bestilt: VAC 'Race' coated råde/veiv lager, VAC høy kapasitet vannpumpe, VAC race termostat, VAC BlackZinc nav studs, kjøler til servo`n, termostat til olje ut til oljekjøleren, div. koblinger osv. skal du ha det helt store dekkforbruket, så blir det kanskje turbo også på M50'ien, ikke bare veiv og råder ?
///Mr.X Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Ealoken: mr.opsahl: Ja, den skal få det godt i mitt eie koselig du følger med. rakett: Det ligger klart dette er 2,5l jeg fortsetter på:
brunsame Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Takk folkens Ikke fått gjort noe på bilen pga. sykemelding Men kan informere om motor er valgt! Motor for 2012 Edition: Blir å beholde den ny-bygde M50 motoren, men upgradere den noe mer. Henter f.eks. 2,8l veiv og Pauter Råder ikveld Bestilt: VAC 'Race' coated råde/veiv lager, VAC høy kapasitet vannpumpe, VAC race termostat, VAC BlackZinc nav studs, kjøler til servo`n, termostat til olje ut til oljekjøleren, div. koblinger osv. kor du kjøpte termostaten til olje kjøleren? den jeg har ble ødelagt.. og di jeg kjøpte med får ikkje tak i fler så da må jeg finne en annen plass å kjøpe!;p
Nupen1 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Takk folkens Ikke fått gjort noe på bilen pga. sykemelding Men kan informere om motor er valgt! Motor for 2012 Edition: Blir å beholde den ny-bygde M50 motoren, men upgradere den noe mer. Henter f.eks. 2,8l veiv og Pauter Råder ikveld Bestilt: VAC 'Race' coated råde/veiv lager, VAC høy kapasitet vannpumpe, VAC race termostat, VAC BlackZinc nav studs, kjøler til servo`n, termostat til olje ut til oljekjøleren, div. koblinger osv. kor du kjøpte termostaten til olje kjøleren? den jeg har ble ødelagt.. og di jeg kjøpte med får ikkje tak i fler så da må jeg finne en annen plass å kjøpe!;p Vil det ikkje være bedre å kjøre uten termostat?? Så får du kjøling på olja kontinuerlig?? Varm blir den jo uansett!!
Nupen1 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Håper du får tid til å gjer ferdig bilen din og til sessongen Mr.X
///Mr.X Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Summit har jeg handlet den fra Kunne jo kjørt uten, men er for innstilt på det skal stå noe der. Også er det jo greit å få bruke opp litt penger Nå er jeg hos svigers i Knarrvik til over nyttår, når jeg tilbake til mandag blir det 110% innsats på 2002'n til Yngve. Så fra januar skal jeg ta sikkerhets-kurs, tror ikke bilen blir klar Blir Yngve som får glede av ferdig bil, forhåpentlig til sesong start
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Summit har jeg handlet den fra Kunne jo kjørt uten, men er for innstilt på det skal stå noe der. Også er det jo greit å få bruke opp litt penger Nå er jeg hos svigers i Knarrvik til over nyttår, når jeg tilbake til mandag blir det 110% innsats på 2002'n til Yngve. Så fra januar skal jeg ta sikkerhets-kurs, tror ikke bilen blir klar Blir Yngve som får glede av ferdig bil, forhåpentlig til sesong start Å den kan du disp, når jeg ikke bruker den
///Mr.X Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 da går det å utsette litt på touringen hehe Å når Yngve kjører skal jeg lage film av den Ikke bare sjela legges i den bilen, her skal vi virkelig vise hva Vestfold gutta kan smi sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå