///Mr.X Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Det gjør jeg også! Var egentlig sykt klar for å kjøre Touring, å hadde sagt nei til alt annet av stor jobber. Men når Yngve spurte kunne jeg ikke si nei, fikk en evig brainstoorm med ideér å sånn når han la det fram Skal være steike good for å lage en kopi av den bilen, for den er pure custom performance fra bakplate til radiator fester Sykt bra frakt fra Summit og ATP turbos, men VAC brukte evig lag tid! for dem måtte ha bankoverføring, å så bruker dem USPS som tok toooo uker på å få pakka til Norge... ..og når den først kommer er jeg i Bergen!
Nupen1 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ja ser fram til å sjå bilen live,, digger når ting er egen produsert Ja er ganske varierende frakt kvalitet!! I Bergen for nyttår då?
///Mr.X Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Det liker jeg også, selv gjort er vell gjort. Ja, kona kommer derfra Så nå sitter jeg å designer ny bunnpanne og motorfester jeg skal tig`e i alu over en kald Corona.
///Mr.X Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Takker for interessen, blir mere action her når M3Yngve sin 02 er mere ferdig. Dem første fremtidige updateringene blir: - Ramme der gulvet er, med søm sveiset 0,8 tynn plater - Custom tipasset å tig'et i alu., fuelcell m/intern catchtank å koblinger. - Halvbur - Motorrom tilpassing for sving lock - Motor
magne_ Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Har stor tro på at denne bilen kommer til å bli meeget bra! Liker konseptet, og mtp det du har gjort på 02'n til Yngve så er det ingen tvil om at du har kunnskap og ferdighet til å få denne bilen svært bra! Stå på
///Mr.X Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 magne^^: takk, det er bra å høre. - Da er M50 motoren solgt å er nå på leting etter S motor
///Mr.X Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Må vell kjøre på med litt trøkk? men det blir ikke med det første, blir å kjøre litt sugis først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå