Sletten Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Hei. Driver å vurdere denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31651233 Men det viser seg at den er ombygd fra en 316 til 328. Noen som har erfaring fra godkjenning av en sånn ombygging? Er det veldig vansklig å få det godkjent i ettertid? Mvh Sletten
pedro Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Hei Hvorfor ble jeg ikke forundret over at selger er annonym? Dette er ikke så enkelt som du kanskje tror. Du må sjekke at Tillatt total vekt på 316 Touringen er innenfor den tillatte totalvekt på 328 Touring(Lik ellertemmelig lik) Tillatt akselvekt framme er lik 880?kg og IKKE mindre Tillatt akselvekt bak er lik og ikke mindre(vesentlig. Godtar nok noen kg men ikke 10) Motor og gir fra samme år eller nyere(skal ha blitt levert orginalt til bilen det året 316en ble fabrikert. Dokumenter fra donorbil og helst VIN nr Du må søke BT om ombyggingen Godkjennelse på ombygging er midlertidig og ikke endelig før den er vist BT og godkjennt Dette kan bli en meget dyr affære Legg på 10 15,000 og kjøp en oiginalbil Det er mitt råd P
Sletten Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Takker for svar. Har lest litt selv å har slått det fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå