Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du får jo kjøpt nye hjulbuer hvis du ikke vil bytte hele skjermer. Men det kan lønne seg å bytte skjermer for å få bilen platerett, sveise i skjøtene.

hvor får man kjøp hjulbuer ? :)

Skrevet
Du får jo kjøpt nye hjulbuer hvis du ikke vil bytte hele skjermer. Men det kan lønne seg å bytte skjermer for å få bilen platerett, sveise i skjøtene.

hvor får man kjøp hjulbuer ? :)

meca.no :)

Skrevet

Stilig bil, følger med her å håper at du gjennomfører alle planene!:)

Hvem var gamle eigeren på denne bilen? Var det Jørgen Rekdal? :)

Han kjøpte en e30 av meg engang, å siden jeg ser at du også kommer fra Møre og Romsdal har jeg en mistanke om at rattet i din bil var det jeg som kjøpte nytt til min engang :P For jeg limte det BMW merket bakpå rattet for 2 år siden, har til og med bilde av det! Beklager OT btw, hadde bare vært litt tøft om det var her det hadde havna til slutt :)

DSCN1082-1.jpg

Skrevet
Stilig bil, følger med her å håper at du gjennomfører alle planene!:)

Hvem var gamle eigeren på denne bilen? Var det Jørgen Rekdal? :)

Han kjøpte en e30 av meg engang, å siden jeg ser at du også kommer fra Møre og Romsdal har jeg en mistanke om at rattet i din bil var det jeg som kjøpte nytt til min engang :P For jeg limte det BMW merket bakpå rattet for 2 år siden, har til og med bilde av det! Beklager OT btw, hadde bare vært litt tøft om det var her det hadde havna til slutt :)

DSCN1082-1.jpg

jeg kjøpte den av Tony Bergfall :)

kan hende det er samme ratte, for det passa ikke helt på, men skrudde det bare fast :P

Skrevet

liten update :D

har tatt av venstre dør bak nå, og pussa rust på førerdøra.

har også bestil 2 nye kanaler og glødeplugger :D

Skrevet

Her kommer noen bilder, skulle egentli ta flere, men glemte det. alle dørene er tatt av nå værtfall :) har foresten også orna meg med shadowline baklykter :)

04012012959.jpg

11012012975.jpg

ha en fin kveld ! :)

Skrevet
Se der ja, der står endelig bilen inne... Kan jo ikke stå ute å skru, når en har garasje 2 meter ifra...

hehe, skrudde ikke ute, bare kjørte den ut for å rydde i garasjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...