m535i e28 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 strøkne shadowline lykter ? det er lakkerte orginal lykter
Hjelen Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 strøkne shadowline lykter ? Orginal shadowline er matt svart, Helland De der ser litt for blanke ut til å være orginale
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 strøkne shadowline lykter ? Orginal shadowline er matt svart, Helland De der ser litt for blanke ut til å være orginale Enig...
helland Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 strøkne shadowline lykter ? Orginal shadowline er matt svart, Helland De der ser litt for blanke ut til å være orginale Enig... sitter på jobb, så bildene er nesten som svart/hvitt vet de skal være matt
m535i e28 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Orginal shadowline er matt svart, Helland De der ser litt for blanke ut til å være orginale Enig... sitter på jobb, så bildene er nesten som svart/hvitt vet de skal være matt fordi om orginale shadowline lykter er matt svart, så synes jeg nå det vart bra med svart blank også jeg da men
m535i e28 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 hvem har troa på gull, grått, svart eller rødt senter og polert felgkant på bbs felgene ? også gull skruer da
m535i e28 Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Skal alle ha slike felger nå for tiden? de sto nå på bilen når jeg kjøpte den, og jeg liker dem, så kommer nok til å beholde dem.
Pedi Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Skal alle ha slike felger nå for tiden? de sto nå på bilen når jeg kjøpte den, og jeg liker dem, så kommer nok til å beholde dem. Ahh, da så... fordi om orginale shadowline lykter er matt svart, så synes jeg nå det vart bra med svart blank også jeg da men Jepp, var ikke stygt - jeg bare sa meg enig i at originale har matt lakk...
m535i e28 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Skal alle ha slike felger nå for tiden? de sto nå på bilen når jeg kjøpte den, og jeg liker dem, så kommer nok til å beholde dem. Ahh, da så... fordi om orginale shadowline lykter er matt svart, så synes jeg nå det vart bra med svart blank også jeg da men heh:) Jepp, var ikke stygt - jeg bare sa meg enig i at originale har matt lakk...
m535i e28 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 da har jeg kanskje skaffa svart interiør og svarte soffastoler i skinn blir sansynligvis rustsveising og sveising av nye kanaler i helga sammen med ''sondreh'' kommer vel en liten update da. her er noen bilder av Sondre sin e28 525 86.mod:
Haakjin Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Har ikke 525n der komplett svart M-tech interiør den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå