Haakjin Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Ahh, for har sett denne bilen som prosjekt her inne en plass tidligere? Da hadde den vell M-tecH?
sindrelangmo Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 djææ, rå bil get nånj bilda tå mæ å ja sjer æ... heh;)
m535i e28 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Har ikke 525n der komplett svart M-tech interiør den? nei, som helland sier så har den svarte soffastoler i skinn
m535i e28 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Ahh, for har sett denne bilen som prosjekt her inne en plass tidligere? Da hadde den vell M-tecH? tror ikke den har hatt mtech stoler
Pedi Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 djææ, rå bil get nånj bilda tå mæ å ja sjer æ... heh;) Forstår ingenting jeg... Eller er det bare meg? Slik fremføring blir nesten som sammenhengende synging for meg, desverre... Vi kunne jo tatt det på bokmål, slik at alle kunne vært med på diskusjonen?
m535i e28 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 djææ, rå bil get nånj bilda tå mæ å ja sjer æ... heh;) Forstår ingenting jeg... Eller er det bare meg? Slik fremføring blir nesten som sammenhengende synging for meg, desverre... Vi kunne jo tatt det på bokmål, slik at alle kunne vært med på diskusjonen? hehe, er en kompis av meg ''jøss, rå bil gitt ser det er noen bilder av meg også ja.. heh ;)'' var det han skrev
helland Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 djææ, rå bil get nånj bilda tå mæ å ja sjer æ... heh;) Forstår ingenting jeg... Eller er det bare meg? Slik fremføring blir nesten som sammenhengende synging for meg, desverre... Vi kunne jo tatt det på bokmål, slik at alle kunne vært med på diskusjonen?
Pedi Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 ''jøss, rå bil gitt ser det er noen bilder av meg også ja.. heh ;)'' var det han skrev Joda, jeg forsto det egentlig... Men hadde bare litt tid til overs Men for all del, det er greiest med bokmål...
m535i e28 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 ''jøss, rå bil gitt ser det er noen bilder av meg også ja.. heh ;)'' var det han skrev Joda, jeg forsto det egentlig... Men hadde bare litt tid til overs Men for all del, det er greiest med bokmål... bruker alltid det jeg
m535i e28 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Da har jeg fått kanalene og glødepluggene har montert glødepluggene idag og skal sveise rust og sveise på kanalene imorgen. her er noen bilder: glødeplugger glødeplugg lakk lakk kanaler kanaler Det var det for idag, kommer kanskje update av sveising imårra:)
m535i e28 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 gjorde en del på bilen igår. tok ut alt av interiør. dashbord, midtkonsoll, seter, gulvtrekk osvosv skal ta bilder når jeg kommer hjem fra skolen
m535i e28 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 intrisert i bunnpannå ennjda? usikker, mulig jeg trenger bare pakning;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå