Pedi Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Står gjerne tidligere i tråden, men hvor mye er bilen kjørt?
m535i e28 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Står gjerne tidligere i tråden, men hvor mye er bilen kjørt? gått 417, men tror det har vært motorbytte en gang i tida
m535i e28 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Hva skal gjøres med motoren? planer? ikke så mye egentlig... skal vel sette på noe div nye pakningner:) tok den ut pga skal ta ned forstilling og skal muligens lakke motorrom
bedmund Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut magnus men bare ikke få demonterings-syndrom, mange prosjekter som har blitt ribbet helt så har motivasjonen forsvunnet og prosjektet har blitt gjidd opp... bedre å ta en ting om gangen, enklere å holde motivasjonen oppe da nor man ser lys i enden av tunnelen hele tiden
Pedi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut magnus men bare ikke få demonterings-syndrom, mange prosjekter som har blitt ribbet helt så har motivasjonen forsvunnet og prosjektet har blitt gjidd opp... bedre å ta en ting om gangen, enklere å holde motivasjonen oppe da nor man ser lys i enden av tunnelen hele tiden Kloke ord! Hvis en er litt urutinert og ikke altfor erfaren, er det lett å gå på en smell som du sier ja. Det er viktig å legge en plan med diverse milepæler innen montering under demontering. Hvis en skal ribbe "ALT", så kan det lett bli for mye. En må ha litt montering innimellom for å holde motet oppe. Husk: en god plan forenkler mye, skriv huskelister....
Tynes944 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut magnus men bare ikke få demonterings-syndrom, mange prosjekter som har blitt ribbet helt så har motivasjonen forsvunnet og prosjektet har blitt gjidd opp... bedre å ta en ting om gangen, enklere å holde motivasjonen oppe da nor man ser lys i enden av tunnelen hele tiden X2!!
m535i e28 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 ser bra ut magnus men bare ikke få demonterings-syndrom, mange prosjekter som har blitt ribbet helt så har motivasjonen forsvunnet og prosjektet har blitt gjidd opp... bedre å ta en ting om gangen, enklere å holde motivasjonen oppe da nor man ser lys i enden av tunnelen hele tiden hehe, ja;) blir å begynne å sette sammen igjen snart bare jeg får sveisa rust i dørken og fått sveisa på nye kanaler. slik at jeg får tectylert under og montert bakstillinga men jeg har ingen til å sveise
bedmund Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 hørest bra ut har du apparat da? vist du har det er det bare å prøve selv, en gang må være den første, det er ingen heksekunst vær nye med tilpassingen så går det bra det første gang jeg sveiset rust var ikke på min bil en gang, gikk da bra det
m535i e28 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 hørest bra ut har du apparat da? vist du har det er det bare å prøve selv, en gang må være den første, det er ingen heksekunst vær nye med tilpassingen så går det bra det første gang jeg sveiset rust var ikke på min bil en gang, gikk da bra det nei har ikke apprat, men vurderer å kjøpe men har ikke så alt for mye penger, holder det med et fra biltema da ? og kan jeg bruke dette under bilen, eller må jeg ha noe annet ? http://biltema.no/no/Bilpleie/Rustbesky ... se-362410/
Pedi Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Ikke kjøp understellsmasse fra Biltema. Har gjort det selv, og angrer meg ihjel.
bedmund Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 hørest bra ut har du apparat da? vist du har det er det bare å prøve selv, en gang må være den første, det er ingen heksekunst vær nye med tilpassingen så går det bra det første gang jeg sveiset rust var ikke på min bil en gang, gikk da bra det nei har ikke apprat, men vurderer å kjøpe men har ikke så alt for mye penger, holder det med et fra biltema da ? og kan jeg bruke dette under bilen, eller må jeg ha noe annet ? http://biltema.no/no/Bilpleie/Rustbesky ... se-362410/ har ikke så mye peiling på forskjellige apparater men tror jeg ville ha styrt unna biltema Ikke kjøp understellsmasse fra Biltema. Har gjort det selv, og angrer meg ihjel. enig med du
Kjakan Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Kult me 524 da! blir de meir diesel å trykk? og intercooler? Stå på! blir bra!
NBCustom Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Ikke kjøp understellsmasse fra Biltema. Har gjort det selv, og angrer meg ihjel. enig
Pedi Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Den beste tynne "tectyl" jeg noensinne har brukt er Wurth sin. Kan ta bilde av den hvis noen ønsker å prøve den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå