Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kult me 524 da! blir de meir diesel å trykk? :) og intercooler? Stå på! :) blir bra!

haha skal få ut en video av den når jeg har fått den ned på bakken igjen med motoren i;) så skal du få se at den får mer nok diesel;) og kjører på 1,5bar, noe som er akkurat passe med orginal innmat!

Skrevet
hørest bra ut ;)

har du apparat da? vist du har det er det bare å prøve selv, en gang må være den første, det er ingen heksekunst vær nye med tilpassingen så går det bra det ;)

første gang jeg sveiset rust var ikke på min bil en gang, gikk da bra det :D

nei har ikke apprat, men vurderer å kjøpe ;)

men har ikke så alt for mye penger, holder det med et fra biltema da ? :)

og kan jeg bruke dette under bilen, eller må jeg ha noe annet ? http://biltema.no/no/Bilpleie/Rustbesky ... se-362410/

har ikke så mye peiling på forskjellige apparater men tror jeg ville ha styrt unna biltema

Ikke kjøp understellsmasse fra Biltema. Har gjort det selv, og angrer meg ihjel.

enig med du

kjøpte et på biltema idag til 2k og tråd uten gass, så det får holde;)

Skrevet
Den beste tynne "tectyl" jeg noensinne har brukt er Wurth sin. Kan ta bilde av den hvis noen ønsker å prøve den...

hmm ja...

Skrevet

IKKE pakk det opp å prøv!! bytt det inn å få igjen pengene dine, det er noe søppel!! Det lønner seg å legge litt mer i slike ting!

Skrevet
Kult me 524 da! blir de meir diesel å trykk? :) og intercooler? Stå på! :) blir bra!

haha skal få ut en video av den når jeg har fått den ned på bakken igjen med motoren i;) så skal du få se at den får mer nok diesel;) og kjører på 1,5bar, noe som er akkurat passe med orginal innmat!

Tøft! :D Går dei greit da?

Skrevet

Tøft! :D Går dei greit da?

går grettj nok ja;)

• 2 weeks later...
Skrevet
har sett litt på girkassen min idag. og det står getrag 260 på den, er dette orginal kassen ?

Mener 260, skal være orginalkassen på 524td ja :)

• 3 weeks later...
Skrevet

noen som vet kåss innpres det er på bbs rc090 ?? å er dem 2 delt eller 3 delt?

og er det noen som er int i bbs felgene + evt bytte i noen anne felger eller deler. skinn interiør osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...