*525Tds* Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 nja så stor er den ikke, få på en holset hx35 ellerno i den gata, mer passelig det og få inn en IC. Har selv en Holset hx35 med intern WG på min 525 tds motor med mekanisk pumpe fra en 524...og den er i største laget.... En kompis av meg hadde tidligere en 524 med org turbo som han lada 2 bar på..spann rundinger i 3. gir på tørr asfalt, så en org 524 turbo er ikke så liten nei
m535i e28 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 nja så stor er den ikke, få på en holset hx35 ellerno i den gata, mer passelig det og få inn en IC. Har selv en Holset hx35 med intern WG på min 525 tds motor med mekanisk pumpe fra en 524...og den er i største laget.... En kompis av meg hadde tidligere en 524 med org turbo som han lada 2 bar på..spann rundinger i 3. gir på tørr asfalt, så en org 524 turbo er ikke så liten nei er greit nok med orginal turbo ja om man har 1,5 - 2 bar ladetrykk og stiller opp diesel pumpa en del!
m535i e28 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 skal foresten muligens hente meg ny e28 til helga:) er en ''535'' orginalt 520, men sitter 3.5 i den med kvasskam, grenrør og effektanlegg. så skal sette over 535 bakstillinga og diffsperra fra 524td'en og mtech stylinga. Plana er å få den godkjent som m535i med tida. nylakkert blood red metallic for ikke så alt for lenge siden. gått 270k og har svart mtech skinn og mtech ratt:) blir kanskje slik at jeg tar meg en tur med denne på GS-treffet på bud den 19.mai
m535i e28 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Bra, hvor mye skal du ha for den ved salg? skal ikke selge jeg nei
m535i e28 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 hva er planen med 524td nå da? blir vell etterhvert den også tenker jeg:-)
m535i e28 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 har problemer med nybilen... den bremser ganske mye hele tiden foran når jeg kjører og det fører til at det blir fort varmt, ryker av det etter litt kjøring og lukter svidd som faen. så da lurte jeg på om noen hadde noen tips til hva det kunne være ? skulle ha årdna dette til gs treffet på lørdagen, går ikke ant å kjøre sånn som det er værtfall:( den drar veldig tungt og er så vidt den triller hvis jeg tar inn clutchen under fart.... Håper virkelig noen kan hjelpe meg !!!
HagenJR Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 har problemer med nybilen... den bremser ganske mye hele tiden foran når jeg kjører og det fører til at det blir fort varmt, ryker av det etter litt kjøring og lukter svidd som faen. så da lurte jeg på om noen hadde noen tips til hva det kunne være ? skulle ha årdna dette til gs treffet på lørdagen, går ikke ant å kjøre sånn som det er værtfall:(den drar veldig tungt og er så vidt den triller hvis jeg tar inn clutchen under fart.... Håper virkelig noen kan hjelpe meg !!! Ta av calipteren du, så får du ta en service på den, evt bytte enten så henger stempelet eller så er det glideren som henger vil jeg tru:)
m535i e28 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 har problemer med nybilen... den bremser ganske mye hele tiden foran når jeg kjører og det fører til at det blir fort varmt, ryker av det etter litt kjøring og lukter svidd som faen. så da lurte jeg på om noen hadde noen tips til hva det kunne være ? skulle ha årdna dette til gs treffet på lørdagen, går ikke ant å kjøre sånn som det er værtfall:(den drar veldig tungt og er så vidt den triller hvis jeg tar inn clutchen under fart.... Håper virkelig noen kan hjelpe meg !!! Ta av calipteren du, så får du ta en service på den, evt bytte enten så henger stempelet eller så er det glideren som henger vil jeg tru:) å hvordan får jeg stempelet eller glideren til å ikke henge ? kan evt ta caliperne fra 524'n da:) har bestilt nye bremseklosser da de gamle var utslitt foresten:)
HagenJR Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 har problemer med nybilen... den bremser ganske mye hele tiden foran når jeg kjører og det fører til at det blir fort varmt, ryker av det etter litt kjøring og lukter svidd som faen. så da lurte jeg på om noen hadde noen tips til hva det kunne være ? skulle ha årdna dette til gs treffet på lørdagen, går ikke ant å kjøre sånn som det er værtfall:(den drar veldig tungt og er så vidt den triller hvis jeg tar inn clutchen under fart.... Håper virkelig noen kan hjelpe meg !!! Ta av calipteren du, så får du ta en service på den, evt bytte enten så henger stempelet eller så er det glideren som henger vil jeg tru:) å hvordan får jeg stempelet eller glideren til å ikke henge ? kan evt ta caliperne fra 524'n da:) har bestilt nye bremseklosser da de gamle var utslitt foresten:) Få på noe stoff såm får dritt å rust til å slippe på stempelet å hone sylinderen
m535i e28 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Noen som har 535 kalipere fram og selge meg?
bmwp0wer Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 for å komme deg på gs treffe trenger du vell ikje 535 calipter sett på 524td
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå