Stale_H Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hei. Har et k-sport bigbrakekit jeg vurderer å selge pga ombygging til 5 bolts. Alt er komplett med samme som når du får det fra gs, bare å skru det på din e30. Brukt noen få banetreff og ikke mange milene på offentlig vei. Selges 5k. Ståle Hopmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 hvilke felger har du brukt på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 byr 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hvilke klosser er det snakk om, standard? Hvor slitt er de? Null kast i skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Har brukt compomotive hjul. Minst 17" på disse. Klossene er ikke halvslitt engang, null kast. Std klosser som er med kitet. Prisen er satt til 5k. Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hva har du kjørt med bak og hvordan oppleves pedalen og bremsefordelingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Kjørt med orginalt bak, og bremsefordelingen syns jeg har vært bra jeg, de biter som faen! Pedalen har vært like lett som org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Fristende, bare usikker på om 15" sleeper looken skal ofres... Og om orange blir litt mye flashing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Får lakke da vettu:) absolutt å anbefale, som natt og dag i forhold til org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Kjører samme fremme selv, dette funker som fy, og balansen i bilen ved full nedbrems er slett ikke dårlig. Dette har også flere som har kjørt bilen min på bane sagt. Men klart, det optimale er jo å oppgradere bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 hvor problematisk er dette med at de ikke har støvhetter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Vist du skal kjøre 5 bolt med e36 nav er det bare og borre opp bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Har noen tre delte hjul jeg har lyst å bruke Jørgen Så går ikke med de bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål`ìs Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Muli å ringe deg? Tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå