ole_m7 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Kan også være svinghjulet ditt som separerer seg på en måte.. dette skjedde meg på min alpina
mropsahl Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Ja det er vel bare og skru ned kassa og se det egentlig. Klarte sjakktrekket og tråkke inn clutchen mens slavesylinderen var tatt ut fra kassa så nå ligger den i deler på gulvet sammen med olja...
SSM Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Er vel bare stanga som hopper ut? Forslag til clutch/svinghjul: www.gripforce.com
mropsahl Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Ja den skøyt ut på verkstedgolvet. Er det mulig og fikse den kanskje? Har Gripforce bare clutch til 1,8/9 og 3,2 literen? den til 3,2 literen passer kanskje til 3 literen?
SSM Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Det er bare til å sette stanga inn igjen, mener jeg gjorde dette en gang. Er vel samme clutch på alle sånn sett, tror nok det passer ja Er jo listet som at den er til S52, som er USA M3 motoren...egentlig bare en M50.
Joachim_M5 Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Er d ikke forskjellige svinghjul på b30 og b32 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå