kårekloak Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Noen som vet hvordan man tar ut originalspilleren i en E34? Ser ut som det sitter skruer der, jeg som trodde det bare var å stikke inn et par "pinner" for så å dra den ut.. Og et spørsmål til, finner ikke overgang fra orginale koblinger og til iso-koblingene som fulgte med ny-spilleren (Alpine CDA-9887r). Må jeg kjøpe noe ala dette her da tro? http://bilstereosenteret.no/product_inf ... cts_id=879 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Ingen som vet hvordan jeg skal få ut spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Hvor kjøpte du spilleren din? Type anlegg har du i bilen? Det du gjør er å ta av fronten på spiller. Også trekker du ut spiller med to flate pinner. Disse skal stikkes inn på kortsidene, ca. midt på. Du vil kjenne at det klikker(mekanisk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Hvor kjøpte du spilleren din? Type anlegg har du i bilen?Det du gjør er å ta av fronten på spiller. Også trekker du ut spiller med to flate pinner. Disse skal stikkes inn på kortsidene, ca. midt på. Du vil kjenne at det klikker(mekanisk). Spilleren kjøpte jeg brukt hos en fra judysbilstereo, virker til å være brukbar spiller! Fikk den til under halv pris i forhold til ny. Men nå er det jo også orginalspilleren jeg skal ta ut fra BMW'n og ikke denne. Ser jo mer ut som man må skru den ut med skruer som er mindre en minste unbrako- og torxen jeg har i settene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Er bare å kjøre pinnene inn ved siden av spiller. Skru av det som er i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå