Silverboy Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Har fått inn subframe disaster m3'r på jobben, så det eksisterer helt klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Jeg har kjøpt dette! http://store.bimmerworld.com/e46-rear-subframechassis-reinforcement-kit-p1176.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Bruker de forsterknings platene fra E36 3.2 på de 318 jeg bygger til M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 okok.. så det er mulig å forsterke de som er produsert før dette ble utbedret uten enorme kostnader alstå. nøyaktig når ble dette utbedret? og en ting til jeg tenker litt på - hvordan er det å f.eks. ha en 330ci/i med presse i forhold til m3'en, er vel en del rimeligere å eie mtp. deler og forsikring? men hvordan er det med holdbarhet på de med ettermontert kompressor fra selskaper som ess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 kjører du en 330 med kompressor kjører du en ulovlig bil, regn ut resten selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 se her ja, takk for svarene.fant nå ut, etter en samtale med en som har en m3 til salgs på finn at smg kassa til og med har vintermodus, så det burde jo indikere på at bilen kan brukes de fleste årstider men jeg lurer på noe, og det er subframe disaster, gjelder det også for m3 modellene, isåfall. når ble dette utbedret fra fabrikken sin side? det tryggeste er altså å kjøpe en som er fra -03 eller nyere slik jeg forstår? ønsker ikke å ta sjanser når det gjelder bil av dette kaliberet hvordan er det med rust på dette karroseriet? Vintermodus? Kassa kan jo justerast i 6 trinn, men trur ikkje det er nokon trinn som er merka med vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Men i praksis vil det gjerne fungere på samme måte som vintermodusen på ei automatkasse.. Har hatt min en sesong no, strålande fornøgd! Personlig velger eg å spare m3`en til sommer og tørre veier, når eg virkelig kan nyte den.. Men trur ikkje m3 står tilbake på vinterføre i forhold til andre e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Den fungerer jo heller BEDRE på vinteren enn "vanlig" e46, den har jo noe ingen andre e46 er levert med;) men angående de svake punktene til de tidlige modellene, rådelagre f.eks ved hvilken km.stand er det typisk at problemene dukker opp? Edit. Hvordan er SMG kassen til banebruk? Hva foretrekker folket generelt til denne bilen? Jeg har kun prøvd e46 m3 med smg, og har ikke helt bestemt meg hva jeg synes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Med smg slipper du å ta henda fra rattet, girer fort og hvis du ikke er noe tess med heel'n toe så er det ikke noe å lure på men biler som er skamkjørt med smg har gjerne noe slakk i drivverket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Den fungerer jo heller BEDRE på vinteren enn "vanlig" e46, den har jo noe ingen andre e46 er levert med;) men angående de svake punktene til de tidlige modellene, rådelagre f.eks ved hvilken km.stand er det typisk at problemene dukker opp?Edit. Hvordan er SMG kassen til banebruk? Hva foretrekker folket generelt til denne bilen? Jeg har kun prøvd e46 m3 med smg, og har ikke helt bestemt meg hva jeg synes... Jeppej med sin sedan har SMG, han var helt klar på at jeg burde ha SMG hvis det er primært banekjøring jeg skal bruke den til. Ref JuliianS. Jeg valgt manuell da jeg synes det er litt mer moro, men er litt usikker på om det var det rette valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Desember 9, 2011 Share Skrevet Desember 9, 2011 SMG får min stemme.. Synes den fungerer utmerket i det daglige, har ikkje prøvd den på bane endå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå