Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt handler om penger,skal man ha bane på alle små byene så koster det (for det skal jo være likt for alle eller) man kan ikke sammenligne fotball med bil/bane.

Å driver man å holder på å andre heier å støtter tullete kjøring,så er man like ille selv,så fortjener man ikke noe.Sånn er det bare,er man dust så blir man behandlet som en dust.

Skrevet
driver dem enda med planlegging av motorpark på karmøy..?

ja, de er også kommet veldig langt :)

har vært på hvert politisk møte jeg har hatt tilgang til og hørt på.

De som lager problemer er grunneiere som ikke vil selge.

Skrevet

dem kan drive og ta rånere, men innbrudstyver og slike ting blir aldri oppklart, ringer man og spørr etter hjelp så sier dem ikke at dem har resurser til og komme, så står dem på esso og lager bøter til de såkaldte " rånerene"...

var noen venner som ringte inn og fortelte om en kjørte uten lappen og totalt gris, og dem sa dem ikke hadde resurser, så kjører dem etter også kommer det 3 uniformerte poltimenn ut av statoilen med hver sin burger... skjønner ikke hva dem tenker med jeg altså.

Skrevet
Kommet langt? Det er to av 15 grunneiere som ikke vil selge.....Jeg kaller ikke det å komme langt.

Tror du det bare er og få grunn eiere til og selge så har du plutselig fjord motorpark eller?

De har lagt opp ett sinnsykt bra prosjekt med alt klart.

Alt er iorden uten grunneierne, desverre det viktigeste.

siste politiske møte jeg var på, så var de fleste politikerne faktisk overbevist på og trø til med Tvangsalg for grunneierne, om det blir gjort vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg har mista trua for leeeeeeeenge siden på den banen der, tror ikke på noe før det er begynt noe arbeid der ute. Er ikke så langt til Sokndal heller....

Skrevet
Jeg blir alltid glad når jeg ser skattepengene går til slik "fornuftig" bruk av ressurser... latterlig. Både fartskontroller og tekniske kontrolle har de flusst av ressurser til, men så fort noen blir voldtatt så henlegges sakene.

Dette er myndighetenes skyld, og jeg synes det hele er skremmende.

De driver forebyggende arbeid, like viktig som å jobbe med oppklaring av eksisterende/tidligere forhold. Jeg har etterhvert blitt så voksen at jeg synes det er helt greit at de slår ned på slikt.

Dette er hvertfall ikke måten å gjøre det på. Å vise at de er tilstede for å følge med er selvfølgelig riktig. Men slike razziaer ER feil. Idiotene kjører farlig igjen, mens også de seriøse får et mer kritisk forhold til Politiet.

Større krav og psykisk analyse i kjøreopplæringen hadde vært bedre tiltak. Forebyggende arbeid er lengre kjøreopplæring og konsekvensopplysning.

Dette fører bare til en hobbyanarkisme hvor verstingene drar ulovlighetene enda lengre.

Skrevet

Å bygge bilbaner rundtom i landet blir sett på som fullstendig tåpelig..

Men å bygge fotballbaner/stadioner for mange milliarder, så homser i shorts kan løpe rundt etter en lærball til noen scorer og de får feire det med å klå på hverandre, er veldig viktig.. Og har de ikke "bra" nok gress å sparke ball på blir det jo ramaskrik, da skal det plutselig brukes en haug med penger på å legges nytt kunstgress, og selvfølgelig får de støtte fra staten.. :roll:

Jeg skjønner at de vil luke ut de som burner og spinner som noen gærninger på slike steder, men syns det blir litt feil å straffe alle for det. 90% av de som møter på slike "treff" klarer som regel å oppføre seg, resten av gutta "må" bare herje hemningsløst rundt inne på området.. Som oftest viser de ikke til særlig bilkontroll, de ligger bare på turtallsperra og spinner rundt og rundt og det klarer jo enhver idiot. De fleste som setter igang med det på et såkalt "rånetreff" har ikke kontroll nok til å holde en fin jevn sirkel eller styre bilen nøyaktig dit de vil ha den, de bare snurrer rundt gang på gang og virker å være mer opptatte av å produsere turtall og røyk enn av å vise hva de kan.

Ikke er det moro at de driver og spinner grus/småstein (som det er mye av på parkeringsplasser) på bilene til de rundt heller.

Skrevet

Herregud!! at ikke bilinteresserte ikke for lov til og drive slikt på en parkeingsplass, kjenner jeg blir ganske så irritert!

Bedre om dem kan bekjempe dessa narkohorene, kriminalitet, og den dritten der..!!

Skrevet

Burne/sladde og ligge på bilhornet i 2-3 timer på en søndagkvell er og blir en veldig stor irritasjon for naboer, forstår godt at det har kommet mye klager på dette streetmeet opplegget. Og når det kommer mange klager så må politiet tilslutt gjøre noe, kan ikke la de holde på slik uten konsekvenser.

Ble litt overkill med og stenge dem inne og kjefte på alle(fikk pålegg om å ikke vise seg der på kveldstid i fremtiden) selv om det bare var noen få som oppførte seg som drittunger men men, den som er med på leken osv... Var vell egentlig bare ett forsøk på skremseltaktikk fra politiets side.

Skrevet

De som kritiserer politiet for dårlig prioritering må huske at UP ikke driver med oppklaring av voldtektssaker, tyveri, og naboens morelltre som henger over gjerdet ditt. De har med trafikksikkerhet å gjøre.

Skrevet
De som kritiserer politiet for dårlig prioritering må huske at UP ikke driver med oppklaring av voldtektssaker, tyveri, og naboens morelltre som henger over gjerdet ditt. De har med trafikksikkerhet å gjøre.

Kansje dem skulle vurdert å satt over noen fra UP-avdelingen til bl.a voldtektsaker og annet fanteri som pågår i dette landet.. UP-avdelingen har tydeligvis altfor mye tid til overs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...