Toralfen Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 kan noen si meg om det går ann å justere gir spaken på noe måte på e30. For når bilen står i fri, ser det liksom ut som den står i 3 gir liksom. noen som skjenner seg igjen eller veit hvordan jeg kan løse dette??
ehrnst Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Byttet motr til nie annet da? Du kan bøye litt på overføringen
D.Toft Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 du har sikkert snudd den 180 grader veil vei? eller om du har satt inn annen motor, og girkasse, så må du ha spakestellet som girspaken er festet i fra samme motor/ girkasse
Toralfen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 vell. er samme kassa som sto i den før, bare bytta motor, synes dette var litt rart altså
D.Toft Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 du har altså ikke rørt girkassen? eller har du tuklet med spakestellet og?
Toralfen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 du har altså ikke rørt girkassen? eller har du tuklet med spakestellet og? nei! er det som er så forbanna rart:S
Daniel l Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Slik er min e30 også .. ikke går den i revers heller.. oppheng som ikke står som det skal
Toralfen Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Slik er min e30 også .. ikke går den i revers heller.. oppheng som ikke står som det skal jaha? hvordan skal man rette på det da?:/ opphenget til gir kassa da eller? rare greier:P
Daniel l Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 ja enten på girkassen, eller så er det selve skålen som holder girspaken som ikke står helt som det skal hehe.. Har du vært under å sett ?
Toralfen Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 nei synes dette var veldig rart. Det går jo fint å gire å sånn men føles ikke riktig liksom:P å er jo samme kassa å har ikke forandra noe der liksom. Men jeg får krabbe under å se til helgen:)
Peders- Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 sikkert gir overføringa som er benda eller står feil
ZhilleN Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Du har ikke satt girkassefestet feil da? Så kassa står rart i forhold.. Jeg har ikke merka dette når jeg har bytta motor men..
Toralfen Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Du har ikke satt girkassefestet feil da? Så kassa står rart i forhold..Jeg har ikke merka dette når jeg har bytta motor men.. vell. man ser jo hvordan det skal stå, girkasse festet har sittet på hele tiden, å det får man jo ikke satt feil, for den vil jo dit den skal når man skrur den opp under bilen. Bytta jo kasse når motoren var ute, så 100% sikker på den den kom rett på, å slapp motoren nedi, jekka opp kassa i bakkant å skrudde den på plass. Da satt den gir overføringa armen på hele tiden, å passet selvfølgelig på at den den kom på plass i den "lille braketten med det hullet i"(vei ikke hvordan jeg skal forklare den:P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå