VSO Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Har fådd ett snodi problem med varmeapparatet... og oppdaget det at jeg får kun varmluft på høyresiden, skjønner ikke hva som kan være galt, displayet viser alt rett men uansett hvor høyt jeg stiller så sender den samme kalde luften på venstre siden ... hadde en temperaturmåler, og når jeg målte luft på over 35 grader på høyresiden så målte det bare 11 på venstresiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Kaaaaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Har funnet ut at det må være denne varme ventilen som fordeler varmtvann til høyre og venstresiden ... prøvde å starte bilen og den ene av de 2 slangene ble varm mens den andre var lunken ... så må være det som er problemet, så skal se om jeg får bestillt meg en slik http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=64&fg=18 del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 sjekk om den e lik fra 93 530i. da har æ en ligganes....gratis t dæ ofc ^^ Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VSO Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Takk som byr ;D Men va vesst ikkje samme... men e en ny (brukt) påtur i posten fra usa no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå