Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Ønsker å kjøpe en BMW E32. Bilen MÅÅ være diamantsvart, ha skilter og være eu godkjent. Har ikke lyst på noe skramlekasse, men om det er noen få småreparasjoner går det bra (kommer litt an på hva).

Karosseriet må også være fint med tanke på rust. Rust på dører, panser eller bakluke har ikke så mye å bety.

Interiøret har heller ikke så mye betydning, sålenge det elektriske fungerer.

Mååå være automat og ikke mindre enn 735i (730i V8 går også greit).

Og i prisklasse rundt typ 20 000...

Ta kontakt om du har noe.

Skrevet

Hei du.

Jeg har snart for salg min ombygde E32 740 med 6 trinns man. kasse. Bilen er i topp stand teknisk. Omtrent alt av slitedeler er byttet ut med høykvalitets deler. Bilen har veldig lite rust nå siden alle jekkfestene nettopp er sveist om.

Denne bilen selges for 65.000 kr med mangler i lakken. Denne bilen er mye raskere enn en valig 750ia. Og er like sprek som en E34 M5 315 hk.

Du kan ta en prøvetur med bilen når jeg er hjemme igjen fra Østerrike etter 8. des.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Eirik Viste: Takk for tilbudet, men jeg skal ha automat og prisklasse rundt 20 000.

wicky124: Ja, så den. Sto for langt borte til at jeg kunne slå til med en gang, dessverre.

Skrevet

Når jeg snakket med han, ville han ikke reservere bilen til noen. Noe jeg forstår, når han bare ville ha den bort.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...