Jørgen85 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Må selge E36'n min grunnet plassmangel. Bilen er egentlig veldig bra, påkostet masse nå nettopp, bl.a skiver/klosser foran og bak, støtdemper, styreledd, termostat, olje og filter m.m. Er EU-godkjent ut september 2013, så her er en billig bruksbil i to år fremover! Bilen er helt original, til og med den originale BMW-radioen sitter der! KM-stand ca 235.000. Bilen har hatt samme eier fra den ble tatt inn fra Tyskland i 1999, til 2011. Bilen er bra utstyrt, med 2-sone klima, el.vinduer, utetemp, sentrallås, ABS og 2x airbager. Interiøret er meget pent, sportsseter foran. Ingen tegn til slitasje. Utvendig har den en del kosmetisk rust, rundt bakruta, på v. bakskjerm og litt på dører. Derav lav pris! Bilen går bra, og billig. God å kjøre! Står nå på nesten nye piggfridekk og felger. (de på bildene). Følger med 2 sett sommerdekk, ett sett med 17" felger m/dekk, og et sett med de originale 15" alufelgene og dekk. Har desverre bare dårlige mobilbilder av den utvendig. Skal se om jeg får tatt nye etterhvert. Tenkte meg 18.000 for denne. Mvh Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen85 Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Står ikke langt fra Støren, ca 5 mil sør for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Sjekk innboksen din, du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå