Yngve Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Komplette nye bremser med det som trenges for montering på e30 m3. 996 calippre (maskinerte for minimalt behov for spacere) braketter e46 m3 skiver. (m e30 senterringer) Laser skjærte 4mm spacere (for nødv klaring til styrestag) Custom uniball endeledd og innfestninger. Stålspunnede slanger. Alt er nytt, og er bare rullet ut og inn av garagen noen ganger. Salg vurderes.Edit: Evnt bytte i andre seriøse bremser som ikke behøver skive spacer. evnt +/- mellomlegg Seriøse bud over 10k vurderes. (nypris for skiver/kalippre/slanger var over 18000,-) Bedre bilder kommer...
Yngve Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Er på havet for øyeblikket, men skal få knipset noen fler neste veka:)
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Jeg har AP Racing bremser foran og bak fra min m3 Yngve. Den hadde 16" på når jeg kjøpte den.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Er det klargjøring for is-sesongen Yngve?
Kristian Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hva er dimensjoner på disse da? Og hvordan går det med m3'n din yngve?
Yngve Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 Hehe, ja eg skal inrømme at isen frister Eivind! Eg fikk fatt i orginale bremser av en trivelig kar fra Bømlo før i dag, så is/godkjennings bremser er i box:) Men eg har fremdeles lyst å bytte disse "sommer bremsene" ut og, pga bak spacer av skivene.(4mm)- Det er eglentlig flisespikkeri, men det har med felgvalg hjulvinkler-klaring osv. Ap foran&bak er saker- de kan du vel bare selge billig til meg-Jarmund ? Eg tok en liten titt på de første sidene i prosjekt tråden din, den gule m3en din, kjøpte gatebil Leif av meg ! Har faktisk liggende et ekstra sett med skjermer til den! Eg husker ikke dimmensjonen på e46 skivene, kan 324mm stemme? Dette prosjektet er gjennoptatt etter laaang tids dvale, her kan både bil og bremser såvidt ses Kristian: Nå skal den opp å gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå