MrTurkish Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Selger nå Gullet mitt, da jeg har kjøpt meg cab og vil begynne med et annet prosjekt Det står nå en 97.Mod 316i Motor som har rullet Ca: 170-180 tusen Ble byttet toppaking for ca 15.Tusen Km fra forrige eier. Har utrolig mye dokumentasjon på arbeid som har blitt utført på bilen innvendig og ikke minst utvendig. Følger med masse kvitteringer på bla lakken og mye rart Litt små skader her og der pga at alle skal absolutt ta på bilen! ( ikke noe stort ) 100%rustfri, og følger med MASSE deler. Motoren kan evt taes av før salg. Flott bil til evt ombygging til M3 eller noe annet Litt av fronten er demontert pga motorbytte, men ikke noe problem for meg å montere på plass alt før salg Vil Helst selge denne før jul, så bare ring for mere info eller hyggelig bilprat Krever ikke mye for bilen, men er litt usikker på hvor mye jeg skal la den gå for, så bare å komme med bud Vi blir enige om prisen ved hurtig avgjørelse Bmw E36, 316i 1992 mod originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 viewtopic.php?f=11&t=188092 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Inbytte Mulig vil gjerne ha en bil som går hvertfall ikke mye kresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 hvor står denne ? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 hvor står denne ? og pris? Strømmen/Lillestrøm Har nå solgt bilen for 10lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå