aleck Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Skal presse ut lagrene og foringene i bærebroene bak
Steven Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Der har du fått laga deg tråd ja....skal følge med her
aleck Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Fikk skjært ut delen til A-stolpen og nedre del av bakplata i dag. Legger også ved et inspirasjonsbilde
aleck Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Demontert forstillingen i dag, og resten av dagen skal jeg bruke på å ta ut rutene i e30'en E46'en og e30'en
aleck Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Ser veldig bra ut Stå på vidare! Takker for det
aleck Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Der har du fått laga deg tråd ja....skal følge med her Hehe, det er bra
aleck Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Legger ut noen bilder av når jeg presset ut lagrer og foringer i dag Måtte bruke varme og ters for å få stikkakslingen ut av navet! Ganske rusten spline ja! Ikke mye igjen av lageret etter varming og herjing Presser ut lageret. Der var lageret ute gitt! Foringene står for tur Der var det gjort, sandblåsing next !
aleck Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Hvis noen skal selge deler, har jeg en liten liste av ting jeg trenger -Sorte de lykter og grøftelys -Oz futura 17" -Bøttestoler, evt med 4 punkt seler -sort taktrekk uten hull til takluke -radiator til e36 med 6´er
Rayman Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Her har han lagt seg tråd ja Har radiator til deg eg med skru fester som er til E30.
aleck Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Her har han lagt seg tråd ja Har radiator til deg eg med skru fester som er til E30. Ja, lagde meg ein tråd.. men dårlig me oppdatering i det siste.. Kommer bortom en dag og tar en kikk på radiatoren
aleck Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Dårlig med oppdateringer i det siste, men har nå fått rustsveist det meste på bilen og klargjort en det meste for sparkling og pussing Har forresten endret bestemt meg for at jeg ikke vil ha bilen rød likevell, noen som har fargeforslag som passer e30? Legger ved en del bilder av det som er gjort: Punktet på hjulbue høyre side Litt rust ved gasspedal som er sveist Sveist og grunnet hjulbue venstre side Likte ikke antenna, så hullet ble likegodt sveist igjen Ny innerskjerm Ute og flytter godbilen en fin vintersdag Motorrom ca klart til vasking og pussing.
aleck Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Prøvde m-tech stylinga på bare for morro Slik bilen står i dag. Har bestemt meg for hvilken farge jeg skal ha på bilen, og det blir le mans blå Men er ikke sikker om jeg skal kjøre med eller uten m-tech 2 vinga.. noen som har forslag??
Magnum 310 Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Ser meget bra ut prosjektet!! Lykke til videre. Har m-tech 2 sidepanel om du er interessert. Pm om du lurer på noe
aleck Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Ser meget bra ut prosjektet!! Lykke til videre.Har m-tech 2 sidepanel om du er interessert. Pm om du lurer på noe Takk for det Har alt av m-tech2 plast, men ellers takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå