Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bør vel fortelle deg noe?

Når de ikke svarer på salgshenvendelser, vil de da svare på en evt klage?

( men nå er min erfaring med bilsjapper og e-post ikke så bra utenom GS og Schmiedmann da )

Fikk faktisk svar fra et firma på epost ang reperasjon av radiator som var merka SPAM og de svarte med ei setnging omtrent som det her: "DET VIL KOSTE 3500 SOM OGSÅ INKLUDERER FROSTVÆSKE" ikke en vennlig hilsen eller mvh engang.

Skrevet

Sjapper var kanskje feil å si. Dette er huggere i usa samla i en stor database. Greit nok at noen er useriøse, men når det har livechat så antar jeg at det der noen til å svare mail der og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...