Riberto Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Gratulerer! Kjedelig å vite at man har en bil som er godkjent å klar til å kjøres, men må sitte å vente på den helvetes treige posten for å få skiltene! Hehe, lite typisk det ja! Menmen, henter dem på fredag, så blir årnings til helga da i alle fall
Riberto Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 den skriker etter senkesett Robert Hehe, gjør nok det, og det skal den få snart
Riberto Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Det blir bra tror jeg, fin bil du har Takker Kjekt at den ble veteran i år
Mjørgen Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Å! Kjekt å sjå att gammle bilen:-D men du skulle alvolig hatt veteran skilter!
Riberto Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Å! Kjekt å sjå att gammle bilen:-D men du skulle alvolig hatt veteran skilter! Du sier noe der, får se om det blir det etter hvert
NBCustom Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Denne kommer til å bli så godt som perfekt når den klemmes nærmere bakken!! Nydelig!
Riberto Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Denne kommer til å bli så godt som perfekt når den klemmes nærmere bakken!!Nydelig! Takker! Den skal ned etter hvert ja
Riberto Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Går den som den skal nå? Tja, er litt treg til å begynne med når den er kald, men kommer seg etter hvert. Drar bra når turbo'n får opp farta Mistenker at automatkassa er skyld i at den har litt laber gassrespons, er tross alt bare en gammel 3-trinns. Får se om jeg bytter kasse i løpet sommeren, har ikke helt bestemt meg enda
Margarus Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 har senke sett til deg om du ikke har skaffet ennda. er egentlig til e24 \ e28 men det passer vell din og ? nytt i eske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå