Gå til innhold

82-modell 745i E23. Trenger deler og veiledning!


Riberto
 Share

Anbefalte innlegg

Jekk smertefullt å bygge om til manuell på min :D

Smertefritt håper jeg :D Kommer vel til å beholde automat i min, bare 4-trinns sportsautomat istedenfor 3-trinns :P

Bra, et slikt smykke skal ikke ha noe fjortisspak :applause: Disse er bygd for cruising og da er automat et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 246
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra, et slikt smykke skal ikke ha noe fjortisspak :applause: Disse er bygd for cruising og da er automat et must.

Dust! :roll:

///Mordi kjøper den vel??

Må ikke finne på å selge den til ///Mordi, han bare ødelegger! :D

hahahaha :applause:

Hehe, jeg vet ikke det. Men ser ut for at den blir beholdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Veldig synn:-( hadde håpet og sett igjen gammle bilen min i strøken stand! Håper noen kan ta godt vare på den å få den i strøken stand en dag:-)

Mvh Jørgen M

Time will show, er ikke sikkert jeg trenger å selge den likevel :) Har uansett ikke lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da er det vel på tide å gi et lenge etterlengtet "puff" i denne tråden. Bilen har nå stått nesten urørt i hele høst og vinter, men nå kommer motet(og pengene) sigende. Har diverse planer for bilen som skal gjennomføres i løpet av våren, som bl.a. noe rustsveising, interiørbytte og nytt "custom" sveisa eksosanlegg. Er også inne på tanken å få på den lille E23-vingen, får se litt.

Ellers skal jeg gå over å bytte vakuum- og bensinslanger, noen pakninger på eksossida, ved turbo osv. Mulig det blir girkassebytte også, får se hva jeg rekker over. Innimellom skal bilen brukes på fine dager, muligens treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå skal 745'n til pers fremover, og jeg trenger diverse deler og litt veiledning :)

- El.-rutene funker ikke. Det står et relé helt til venstre for rattstammen hvor ingen kabler er tilkoblet, heller ingen løse koblinger i nærheten. Men, det ser ut for at det mangler en liten kabelbunt fra den hvite "koblingsramma" like ved, så spørs om det er der feilen ligger.

- Kjørecomputeren er død, her ser det ut til å mangle hjerne, og tilhørende kabelbunt mellom computeren og denne.

- Den elektriske kjølevifta starter ikke. Det kommer en kabel med hurtigkobling fra den, så også her mangler det sannsynligvis et relé osv.

Noen som har peiling evt. bilder av hvordan alt dette skal være? Trenger åpenbart noen deler i forbindelse med dette...

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få med dette :)

Mvh Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...